Hop til indhold
Molle37

Lise, sutteglad blondine: Silkeborg/ Herning

Recommended Posts

Jeg var desværre for sent på den i dag, men hvis der kommer en aftale i hus næste gang hun er på, så skal jeg nok  skrive et par ord. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, som man siger.

Klart anbefalelsesværdigt.

Sindssygt godt blow og der bliver suget og slubret til det sidste. Brysterne sidder som på en 20-årig, er pænt store og naturlige.

Pas godt på hende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klaphatte skrev, den 21.9.2022 at 17:50:

Jeg har været der, som man siger.

Klart anbefalelsesværdigt.

Sindssygt godt blow og der bliver suget og slubret til det sidste. Brysterne sidder som på en 20-årig, er pænt store og naturlige.

Pas godt på hende :D

Hvad er hendes alder ca? 
Hvordan er kropsbygning ? 
bryster ser gode ud :-P på billedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt at hun desværre inden for den nærmeste fremtid ville blive forhindret i at modtage og servicere mænd på sædvanligvis grundet alvorlig sygdom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødtes med hende i start maj.. det var det frækkeste bj jeg til dags dato har fået. En voksen og flot kvinde der bare ved hvad det drejer sig om. 

Maks anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var heldig at være på en kort, men helt fantastisk skovtur med SutteLise i går. SutteLise ved hvor man kan mødes i skoven, så man kan få fred til det der nu skal ske. Jeg valgte et blow. Da hun havde ledt mig til vores lille sted, smed hun hurigt tanktoppen og den meget stramme BH og de dejligt store bryster kom frem. Jeg er vild med bryster, og det her pragt eksemplar på en moden kvinde måtte mærkes, æltes, smages, suttes osv. SutteLise trak hurtigt mine bukser ned, og gik igang med det som hun skal have stor ros for. Hun ved hvordan et blow skal udføres. Det gik ikke længe inden ladningen blev skudt af, og som det mest naturlige skulle det være i hendes mund, mens hun suttede på livet løs. Jeg blev tømt, hun blev fyldt og slugte alt. Det bedste blow jeg har nogensinde har fået, og ja jeg har fået mange.  Bliver solen ved med at skinne, skal SutteLise og jeg snart finde en ny plet i skoven.

Redigeret af Den krumme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...