Gangbang 635 Skrevet 14. Marts, 2022 SÅ er der nyt Gangbang på trapperne HOT SEXET milf der er meget frisk Onsdag d. 23/3 fra 11 til 13 44år 178 smukke cm 64 kg E skål Tilbyder både anal, gag, deep, med kondom Blow er uden og sluger gerne Evt. 2 i samme eller sandwich Har du andre ønsker så sig til så ser vi om vi kan opfylde dem Og nu til det kedelige og praktiske PRIS: 1500 pr deltager STED: Frederiksberg DISKRETION: forventes fra begge sider og der spørges ikke om info ved pigen HYGIEJNE: Der er bad, sæbe og håndklæder til rådighed (vær gerne trimmet forneden ) Er i klar til en lækker, våd og fræk oplevelse? Spring på og vær med For at spare både din og vores tid - så ønskes kun seriøse henvendelser. Melder man til - men ikke dukker op uden afbud i god tid er du ikke velkommen til vores andre GB - heller ej med vores andre frække piger Dørene bliver først låst op 10 min før. Alt henvendelse sker på mail [email protected] skriv Frederiksberg i overskriften OBS - ved for få tilmeldte deltagere, forbeholder vi os retten til at aflyse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GigaDK 15 Skrevet 16. Marts, 2022 Er der blevet sendt mails ud omkring eventet? Jeg synes ikke, at jeg har modtaget noget omkring eventet. Hvordan ser det ud mht. antallet af tilmeldte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 16. Marts, 2022 GigaDK skrev, for 2 timer siden: Er der blevet sendt mails ud omkring eventet? Jeg synes ikke, at jeg har modtaget noget omkring eventet. Hvordan ser det ud mht. antallet af tilmeldte? Hej nej der ikke sendt mail ud endnu men det kommer en af dagene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 121 Skrevet 30. Marts, 2022 Blev det nogensinde til noget ? Gad godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg