Hop til indhold
Noel Brady

Kender nogen om disse piger?

Recommended Posts

Martin1963 skrev, for 12 minutter siden:

Ser ud til at de er samme sted når man ser billederne.

 

Ja, men igen-igen ingen udførlig menu og prisliste..

Det må være fake..?

Alle piger der er interesseret i at få besøg har vel pris og en menu at tilbyde..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Den side er jo kendt for at være fuld af falske billed så skal nok passe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ZipZap

Jeg kan se at et par har fået en pris på for en time, men jeg er helt enig. Jeg har altid holdt mig fra dem som ikke angiver en pris, fordi jeg har en ide om at de vil kræve en højere pris når man står der, da de ved at man vil være mindre tilbøjelig til at gå, hvis prisen er for høj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er det ikke Fake. De opstiller da ikke fire forskellige kvinder i samme beboelse for at skyde billeder til en fake annonce. 

Spørgsmålet kan så være om kvaliteten af deres ydelser er okay og om priserne matcher, eller om de snyder med tid og ydelser. Men det kan vi jo ikke vurdere ud fra kun billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Tania d. 07-03-2022 og kan ikke anbefale hende. Jeg havde bestilt 30 minutter, men var ude igen efter 10 minutter. Det var nemt nok at komme i kontakt med hende, men derfra er går det stærkt nedad bakke. Hun startede med at forsøge at give blowjob mens hun skiftevis snakkede i telefon og sms'ede. Cocktailpølsen var dårligt nok nået at blive halv stiv før hun lagde sig om på ryggen og sagde at nu var det tid til at kneppe. Det blev aldrig godt, og hele besøget bar kraftigt præg af at det kun handlede om at få mig ud af døren hurtigst muligt. Så jeg valgte at gå før tid da jeg allerede vidste at jeg ikke ville kunne præstere under de forhold. 

Redigeret af littleprick
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...