Hop til indhold

Recommended Posts

Hey folks

Det er tid til at jeg må udvide min horisont i dette “univers”. 

Jeg har min første oplevelse til gode med “købesex”, og søger derfor nogle gode råd til hvem jeg skal starte med.
Jeg foretrækker helt klart at der er lidt at tage fat i og store bryster er klart en fordel…

Håber at få nogle god input…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bollerslev skrev, for 30 minutter siden:

Hey folks

Det er tid til at jeg må udvide min horisont i dette “univers”. 

Jeg har min første oplevelse til gode med “købesex”, og søger derfor nogle gode råd til hvem jeg skal starte med.
Jeg foretrækker helt klart at der er lidt at tage fat i og store bryster er klart en fordel…

Håber at få nogle god input…

Det bedste råd jeg kan give dig er: Lad være købesex er som narkotika" jeg bruger alle mine penge på købesex er ligesom en narkoman der bare tænker på mit næste fix- Knald

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig med brødrene her - det er desværre en dyr hobby du valgt :)

Men hvis du er klar over det, så vil jeg anbefale at du starter med et besøg på enten PG (Pussy Galores) eller SG (Seduction Girls) - på desse steder har jeg aldrig haft en dårlig oplevelse, kun mere eller mindre god. Og pigerne er meget forstående for en "beginner"! På PG kan jeg især anbefale Sif och Chloe (men der er mange at vælge imellem) , på SG f eks Sianna (hvis dyyybe tungekys - og ja, store bryster - er din ting) eller Nicoline. Når du så ved, hvordan "the basics" virker, kan du gå videre til alle de selvstændige GPs, som du nemt kan finde her ... men bebrejde mig ikke, hvis du kun har råd til nudler og vand fra nu af!

Redigeret af HerrVonKnoblauch

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig sex med en blondine, och spansk afslutning mellem store bryster - så kan jeg anbefale Tina på Pussy Galores / Eventyrpigerne, eller Nicoline hos Seduction Girls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...