Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle 

https://annoncelight.dk/showad/325478

har Lige haft fornøjelsen af at møde viviana fra Colombia.

er i gale, har aldrig haft sådan en fantastisk tid sammen med sådan en pige.

vi aftale 30 for 800.

skrev da jeg ankom. Og hun modtog mig i døren I en stram sort skjole, med et kæmpe kram og kys på munden.

allerede der var der skudt bagover, hun er 100% pænere i virkeligheden end på hendes billeder.

når op på værelset, penge skiftet hænder, hun klæde mig af, og kys på kroppen til mig.

over i sengen hvor vi lage ud med, at jeg gav hende en tur med fingerne, dette kunne hun godt lide, hun blev ihvertfald godt våd i hulen, her efter bj, og efter fulgte af blid elskov. 

derefter massage til mig.

altså hun er 100% Pengene værd. 
Stedet er en rolig villavej, jeg parkeret næsten ved døren. 
men hvis man ikke er til det, kan man parker på en af de andre veje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, brysterne er hjulpet lidt på vej, men passer fint syntes jeg (selvom jeg nok er mere til det naturlige og lidt mindre, he he)…

Har selv besøgt hende et par gange igennem tiden. Hun er en af dem der har leveret stabilt gode oplevelser (til mig) til en fornuftig pris. Om jeg har været heldig ved jeg ikke, men jeg har altid mødt hende smilende og servicemindet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnjoyLife! skrev, for 7 timer siden:

Enig, brysterne er hjulpet lidt på vej, men passer fint syntes jeg (selvom jeg nok er mere til det naturlige og lidt mindre, he he)…

Har selv besøgt hende et par gange igennem tiden. Hun er en af dem der har leveret stabilt gode oplevelser (til mig) til en fornuftig pris. Om jeg har været heldig ved jeg ikke, men jeg har altid mødt hende smilende og servicemindet..

Næ du er ikke den eneste, hun er utrolige servicemindet og fokuseret på giver hendes kunder en god oplevelse. Det fortalt hun mig rent faktisk lige efter vi var færdig med at hygge. Viviana er en af de sødeste piger jeg har vært med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...