Hop til indhold
Min

SexyLuna

Recommended Posts

Jeg var på besøg hos SexyLuna i dag. https://annoncelight.dk/showad/337801

Jeg ankom til adressen der ligner en rockerborg i miniformat. Jeg følte helt klart at jeg var på bandeterritorie med 1½ m højt plankeværk med skarpe metalstykker i toppen. Jeg gik ind og nåede frem til porten der er placeret så den ikke kan ses fra vejen. Skrev til hende at jeg var der. Kort efter lød der en tone og jeg kunne åbne den. Derefter var der en havelåge før jeg nåede frem til hoveddøren. Den var også låst, men blev dog åbnet med det samme. Jaja, hvis bare pigen føler sig tryg. 

Foran mig stod Luna i al sin pragt. Og lignede ikke rigtig den fotoshoppede pige fra billederne. Samme pige, bevares, men hun er vidst lige vokset et par år år siden de blev taget. Hendes make-up på dagen var sparsom og jeg havde indtrykket af en naboens datter og ikke en babydoll eller model. Et eller andet i hendes frække øjne fortalte mig at det godt nok ville blive en anden oplevelse, men at den også var værd at tage med, så jeg tog en hurtig beslutning og blev der. Efter et hurtigt bad fik jeg mulighed for at kigge nærmere på hende. Jo, hun er køn, men på en anden måde end i profilen. Hendes ansigt er gennemsnitligt, kroppen er veltrænet med lidt hvalpefedt og brysterne er en silikone C-skål. På det her tidspunkt undrede jeg mig over hvorfor hun ikke får taget nogle frække tidssvarende billeder. Det ville være mere ærligt og kunderne skulle nok komme alligevel.

Hun gav mig lidt hånd indtil hårdheden begyndte at indfinde sig. Så fandt hun et kondom frem og suttede det på. Jeg måtte røre som jeg ville. Både bryster, hår og missen som jeg endda fik lov at stikke en finger i. Jeg forstår det ikke er alle piger der giver lov til det. Missen er i øvrigt glat og stram og fuldender hendes krop rigtig smukt. Brystvorterne blev meget hurtigt stive.

Så skete det uheldige at hun havde taget et alt for lille stykke gummi. Hun undskyldte at hun ikke havde større, så jeg gik ud for at hente mine egne i jakken. I entréen mærkede jeg min hårdhed gradvist forsvinde, desværre.

Da jeg kom ind igen fortsatte seancen, men jeg blev ikke rigtig hård igen. Selv med glidecreme gik det lidt trægt med at få mig ordentlig ind i hende, men jeg tog hende stille og roligt på sengekanten før vi bevægede os op i selve sengen. Hele vejen igennem var hun sød og medgørlig.

Jeg havde gået og mærket den søde forventning det meste af dagen og kom derfor også lidt for hurtigt. Det var ærgerligt vi kun nåede to stillinger. Hun var helt okay med det og hjalp mig både af med kondomet og tilbød mig endnu et bad som jeg sagde ja til. Da jeg klædte mig på småsnakkede vi lidt om alting og ingenting. Jeg fik indtryk af at hun er okay med hvad hun laver. Hun er heller ikke på stoffer eller alkohol.

Hun har en østeuropæisk accent, men jeg spurgte ikke hvor hun kom fra eller hvor længe hun er i Odense.

Hvis du er til naboens datter-sex, så er hun et besøg værd, men medbring dine egne kondomer hvis du er større end gennemsnittet.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus

Hold da op, bruger man stadig det tricks og have for små kondomer liggende. Enhver ved det kan dræbe en mands potens 100%  ;) En velkendt måde og kunne få sparket en kunde ud af døren hurtig, når man ikke gider sit job.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I have visited her and went out after 1 min. She looks good and all, but pictures dont match 100% (face especially), she looks more like 30 than 25, i asked her to wear stockings and she didnt (language barrier maybe), and she was taller than me (some pretty high heels if she says she is 1.70m in her add), i am at 1.79m. Also she has a double chin. Her ass was pretty nice, but i just expected something else so i went out.

Im not saying she is not pretty and you shouldnt try her, but just not for me. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...