Gangbang 697 Skrevet 13. Marts, 2022 SÅ er der nyt Gangbang på trapperne HOT SEXET lille nips tilbyder Cream pie gangbang Den 17/3 fra kl. 12,30 til 14,30 32 år 160 smukke cm. 73 kg Store silikone bryster E skål i BH Brunette Glat fisse Stor dejlig fyldig røv Tatoveret og piercet Ikke ryger Tilbyder både anal, 2 i fissen, sandwich, gag, deep, med og uden komdom mv. PS anal er MED kondom Og nu til det kedelige og praktiske PRIS: 1500 pr deltager STED: på Fyn - nærmere info ved tilmeldelse (ca 17 min fra motorvejen) DISKRETION: forventes fra begge sider HYGIEJNE: Der er bad, sæbe og håndklæder til rådighed (vær gerne trimmet forneden .... - med i prisen er bad, kondomer, glidecreme, øl og vand Er i klar til en lækker, våd og fræk oplevelse? Spring på og vær med For at spare både din og vores tid - så ønskes kun seriøse henvendelser. Melder man til - men ikke dukker op uden afbud i god tid er du ikke velkommen til vores andre GB - heller ej med vores andre frække piger Dørene bliver først låst op 10 min før. Sidste tilmedling d. 16/3 senest kl 18,00 OBS - ved at for få tilmeldte deltagere, forbeholder vi os retten til at aflyse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 13. Marts, 2022 Gangbang skrev, for 1 time siden: SÅ er der nyt Gangbang på trapperne HOT SEXET lille nips tilbyder Cream pie gangbang Den 17/3 fra kl. 12,30 til 14,30 32 år 160 smukke cm. 73 kg Store silikone bryster E skål i BH Brunette Glat fisse Stor dejlig fyldig røv Tatoveret og piercet Ikke ryger Tilbyder både anal, 2 i fissen, sandwich, gag, deep, med og uden komdom mv. PS anal er MED kondom Og nu til det kedelige og praktiske PRIS: 1500 pr deltager STED: på Fyn - nærmere info ved tilmeldelse (ca 17 min fra motorvejen) DISKRETION: forventes fra begge sider HYGIEJNE: Der er bad, sæbe og håndklæder til rådighed (vær gerne trimmet forneden .... - med i prisen er bad, kondomer, glidecreme, øl og vand Er i klar til en lækker, våd og fræk oplevelse? Spring på og vær med For at spare både din og vores tid - så ønskes kun seriøse henvendelser. Melder man til - men ikke dukker op uden afbud i god tid er du ikke velkommen til vores andre GB - heller ej med vores andre frække piger Dørene bliver først låst op 10 min før. Sidste tilmedling d. 16/3 senest kl 18,00 OBS - ved at for få tilmeldte deltagere, forbeholder vi os retten til at aflyse. Håber det lykkes den her gang efter mange aflysninger på det sidste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 13. Marts, 2022 Joan skrev, for 36 minutter siden: Håber det lykkes den her gang efter mange aflysninger på det sidste Hejsa jamen det håber vi også men det kræver jo folk kommer ud af busken ikk vi har det her den 17/3 og et i Kbh 23/3 og lykkedes de ikke ligger vi det på hylden og bruger vores energi på noget andet men vi håber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 13. Marts, 2022 Gangbang skrev, 1 time siden: Hejsa jamen det håber vi også men det kræver jo folk kommer ud af busken ikk vi har det her den 17/3 og et i Kbh 23/3 og lykkedes de ikke ligger vi det på hylden og bruger vores energi på noget andet men vi håber Hvordan tilmelder man sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 13. Marts, 2022 Joan skrev, for 17 minutter siden: Hvordan tilmelder man sig Du kan skrive en mail til [email protected] og tilmelde dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 207 Skrevet 13. Marts, 2022 17 min fra motorvejen er et meget vidt begreb. Nyborg/Middelfart... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 45 Skrevet 13. Marts, 2022 Ville super gerne deltage.. men tidspunktet er ret skidt for mig. da det ligger i lin arbejdstid (vil dog forsøge at rykke det) er det ikke muligt om aftenen?? tænker også at hvis i har måtte aflyse flere fange, så kunne et andet tidspunkt på dagen måske give flere mulighed?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 13. Marts, 2022 Hejsa Vi har ikke mulighed om aftenen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 263 Skrevet 13. Marts, 2022 Jeg ville også være klar, hvis det var aften, men det er så ikke muligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 13. Marts, 2022 Beklager det det tidspunkt der står Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 45 Skrevet 13. Marts, 2022 Helt ok. kunne jo være det var muligt… jeg må se om jeg kan få lavet om så det blir muligt.. hun ser jo dejlig ud. så vil rigtig gerne deltage.... Hvad er minimum af tilmeldinger før det gennemføres?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 13. Marts, 2022 Pløkken skrev, for 2 timer siden: Helt ok. kunne jo være det var muligt… jeg må se om jeg kan få lavet om så det blir muligt.. hun ser jo dejlig ud. så vil rigtig gerne deltage.... Hvad er minimum af tilmeldinger før det gennemføres?? Hej min er 5 men det skal nok lykkedes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 633 Skrevet 14. Marts, 2022 Et lille nips på 73 kg...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 14. Marts, 2022 Kære Liderbukken Da vi aldrig har oplevet en eneste positiv kommentar fra dig af kan du så ikke fremover holde op med at kommenterer på de opslag vi slår op På forhånd mange mange tak 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 45 Skrevet 15. Marts, 2022 Hvor mange er der tilmeldt pt.??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 15. Marts, 2022 Pløkken skrev, for 2 timer siden: Hvor mange er der tilmeldt pt.??? 6 stk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 45 Skrevet 15. Marts, 2022 Super.. så bliver det jo til noget (er selv tilmeldt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 15. Marts, 2022 Pløkken skrev, for 1 time siden: Super.. så bliver det jo til noget (er selv tilmeldt) Ja det bliver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 258 Skrevet 16. Marts, 2022 Det sgu trist det altid er så tidligt på dagen der er jeg jo på job ville sgu ellers gerne havde været med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 788 Skrevet 23. Marts, 2022 Blev dette arrangement til noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 23. Marts, 2022 Jørgensen skrev, for 6 timer siden: Blev dette arrangement til noget? Ja det blev afholdt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kasper87 0 Skrevet 28. Marts, 2022 Det er alt for sent at jeg fandt det her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg