Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/337660

Jeg har lige været forbi der! Det er ikke hende på billederne -hun er en del ældre og mindre. Jeg bestilte (heldigvis) 1 times massage. Hun giver en gennemsnitlig massage -da der var gået ½time tager hun telefonen -det er en kunde det har alle mulige spørgsmål -om hvad hun gør og pris -hvilket de så diskutere i ca.10 minutter samtidigt forsøger hun at forsætte min massage... (hun er tydeligt irriteret -sikkert også pga. jeg kun bestilte massage til 400kr.) efter 5 minutter massage -ringer kunden igen -og forsætter hans spørgsmål og hun diskutere -bla. om han kan komme i munden osv. hæver stemmen og jeg spørg om jeg "kan få min massage i fred og ro -så jeg kan slappe af?" også skælder hun også mig ud, samtidigt med hun har diskussion i telefonen forsat. Det er nu 15minutter tilbage af min time. Jeg opgiver og rejser mig fra briksen -hvilket får hende til at brøle som et dyr et eller andet uforståeligt, i mens hun går ud af rummet -og stå og råber forsat uforståeligt på gangen -jeg tager mit tøj på -men kan ikke finde mine briller (kan ikke se uden) jeg lagde dem på en hylde i reolen, men de er væk -jeg famler mig frem for at prøve at finde dem -hun kommer tilbage forsat råbende og bebrejdende -jeg støder hovedet ind i en lille hylde (i mine bestræbelser for at finde mine briller) -så pludselig råber hun til de andre piger (2stk.) at jeg slår ned i ghettoblasteren, da hun hører jeg rammer hylden med mit hoved... De andre piger kommer til (den ene kan dansk, og jeg har været ved hende tidligere) jeg forklare mig -og hun kan jo se blod på mit hoved. Jeg spørg til mine briller -hvilket hun ikke ved noget om -men går ud -og lidt efter kommer hun med mine briller og siger "nogen har glemt disse her" De er indsmurt i olie -så jeg beder om lov til at få sulfo og vaske dem... Kvindemennesket "Hidy" ævler forsat løs samtidigt med hun spiser, og går frem og tilbage -for ikke at være for tæt på mig (virke det som om) Jeg har ikke travlt med at komme ud, og taler med de andre 2 -og spørg bla. hvorfor hun bliver så gal -det må da være rimeligt, at jeg som kunde -kan få massage rimeligt uforstyrret, så man kan slappe af og "nyde" det -hvilket de giver mig ret i. Kan forstå de diskutere samtidigt, om jeg skulle have nogen af mine penge tilbage -men da jeg tog bad inden massagen -vil "Hidy" ikke give mig nogen tilbage... (de talte på thai og ved ikke jeg forstår en del) men jeg ville bare ud og væk fra den "skøre kælling" og jeg er lykkelig for jeg ikke havde bestilt luksuspakken til 1.200kr.  

SÅ ved i hvad der kan vente jer, hvis i føler jer fristet af billederne...gggg Det er kun til at grine af -Og det er sgu første gang jeg nogensinde har fået sådan en latterlig behandling et thaisted!!! Jeg håber den kælling hurtigst muligt bliver returneret til thailand -så hun kan få noget behandling for hun er sgutte rask!

Ps. da jeg så kører ud -ser jeg kunden (antager jeg) der ringede og forstyrrede kom gående og gik ind. (Så forstår jeg bedre hvorfor, mange skriver: "kun danske/skandinaver mænd" (jeg kunne jo høre alt han sagde, og hvor meget han pressede på i telefonen (det er kun 1 slags personer det er eksperter i det))

Sidst men ikke mindst -jeg er så taknemmelig for, jeg ikke skal tjene mine penge på den måde, jeg ville ikke holde en time -enden ville jeg komme i spjældet for mord eller ville jeg blive lige så syg i roen som Hidy og skræmme alle væk!!! Det er jo helt ufatteligt, hvad de bliver udsat for, og må finde sig i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her har du da fået noget af en oplevelse for dine penge. ;-) Kan godt følge dig i du var glad for at det kun var 400 kr du spildte.
Ja somme tider kan man måske godt forstå at pigerne er tæt på at miste besindelsen, men i dit tilfælde ville det ikke være sket hvis hun havde passet sit job (dig) og ladet telefonen ligge. Så havde du måske gået derfra med et smil om munden og været kommet tilbage en anden dag igen. Tænker ikke du har mod på at prøve hende igen...... :-( 
Btw... Odense ligger på Fyn... ;-) Ikke i Jylland hvor da har placeret din anmeldelse. Men det har måske noget med olie på brillerne at gøre.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 52 minutter siden:

Øv en oplevelse, men du burde nok ligge den under Fyn

Hvordan kan jeg flytte den???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 8 minutter siden:

Hvordan kan jeg flytte den???

Du skal rapportere dit indlæg og bede om at få det flyttet - du kan ikke selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 9 timer siden:

Her har du da fået noget af en oplevelse for dine penge. ;-) Kan godt følge dig i du var glad for at det kun var 400 kr du spildte.
Ja somme tider kan man måske godt forstå at pigerne er tæt på at miste besindelsen, men i dit tilfælde ville det ikke være sket hvis hun havde passet sit job (dig) og ladet telefonen ligge. Så havde du måske gået derfra med et smil om munden og været kommet tilbage en anden dag igen. Tænker ikke du har mod på at prøve hende igen...... :-( 
Btw... Odense ligger på Fyn... ;-) Ikke i Jylland hvor da har placeret din anmeldelse. Men det har måske noget med olie på brillerne at gøre.

Jeg har jo været der flere gange ved mutter selv;-) Og været udmærket tilfreds... Men nu tager jeg en pause derfra -det er jo masser af andre -men de der fake billeder -fik jeg lyst til at tjekke ud. Men man lære så længe man lever... Og det med Jylland er af gammel vane -har boet der i mange år -så glemmer nogen gange hvor jeg bor når jeg skriver herinde... Også når man kommer lidt omkring i landet -skal de jo placeres rigtig -men jeg må stramme lidt op;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...