Hop til indhold
tonytony

Andreea your perfect companion in Aalborg

Recommended Posts

Jeg har besøgt Andreea og kan bekræfte at hun er en smuk og sød pige det lever op til hendes omdømme!

Det er 100% pigen på billederne og jeg synes faktisk hun er pænere i virkligheden! Vi havdce det sjovt i 30 min... jeg vil ikke gå i Detaljer men hvis man giver hende respekt får man det tilbage!

https://annoncelight.dk/showad/333355

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, den 13.3.2022 at 04:58:

Tak for anmeldelsen @tonytony

 

Hun har lidt forskellige anmeldelser 

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=333355&search_and_or=or

ja - enig. Hun er en mega smuk og dejlig kvinde, også at snakke med  - og jeg har anført det før, at jeg ikke forstår hvorfor man ikke må røre hendes bryster. (det måtte jeg i hvert fald ikke) og andre har skrevet det samme. men godt at Tonytony havde en fin oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt en af de populære GP'er for noget tid siden - hun startede også med at hendes bryster var så følsomme - men det er vel risikoen, for købe sex - det er et menneske, med en krop, som selvfølgelig kan være godt brugt, og øm osv. når du måske kommer på besøg hen på de små timer -

Det er en del af gamet, og derfor vil jeg igen altid researche mig frem til en viden om, at kvinden jeg skal tilbringe tid sammen med,  sælger sex af egen vilje - måske chancen her, så er større for, at hun er på job, så længe hun selv synes det er rart - 

Naivt, måske - og ja, det sætter i den grad sin begrænsning - men gider bare ikke dyrke sex med nogen, som jeg kan se, eller giver udtryk af, at de har ondt, eller ikke har det godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...