Hop til indhold

Ung, flot og slank thai??

Featured Replies

Skrevet

Der giver full service i Nordjylland, Himmerland, Randers, Viborg eller Århus området. :?:P Jeg ved, at det er svære odds for min efterlysning, men hun må da kunne findes. :roll:

Hjælp mig, hvis du sidder inde med et godt bud på min efterlysning. Jeg lover at vende tilbage med en anmeldelse efter aflagt visit.

Skrevet

Med fare for at gentage mig selv: Pen og Nam i Hedemannsgade 4, Århus. De er omkring 25, slanke og giver en rigtig fin service. Ring i forvejen. 5035 5249, gerne dagen i forvejen. De åbner ved 9-10 tiden og Pen plejer at være der fra morgenstunden.

Ellers er de fleste piger i byen 30-40-50 år, og svagt rundede af livets klogskab og erfaringer :D

Der er også af og til nogle slanke unge andre steder i Århus, men man er bare aldrig sikker på at møde dem.

Skrevet

Hej Århuselsker!

Tak for hjælpen, men skriv endelig mere, når du på din vej træffer på piger, der opfylder mine søgekriterier.

Andre må selvfølgelig også gerne give mig deres oplysninger - evt. privat.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.