Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, det gør du, det er yderst kedelig massage til 400,- fik prisen ned på 200,- for yderst kedeligt HJ , gav 100,- for hun skulle være nøgen, hun har ingen, slet ingen bryster, sidder så langt væk på sengen at man kun lige kan rører hendes knæ. Vil skyde på en alder af ca.50-60 . Det var ikke samlet 200,- værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 3 timer siden:

Ja, det gør du, det er yderst kedelig massage til 400,- fik prisen ned på 200,- for yderst kedeligt HJ , gav 100,- for hun skulle være nøgen, hun har ingen, slet ingen bryster, sidder så langt væk på sengen at man kun lige kan rører hendes knæ. Vil skyde på en alder af ca.50-60 . Det var ikke samlet 200,- værd

Ok, tak for info. Nå, det var så ikke lige min fantasi, da jeg så billederne :lol:.  Der har jo længe kun været billeder af  'Dee dee' . Jeg springer over så. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 13 timer siden:

Ja, det gør du, det er yderst kedelig massage til 400,- fik prisen ned på 200,- for yderst kedeligt HJ , gav 100,- for hun skulle være nøgen, hun har ingen, slet ingen bryster, sidder så langt væk på sengen at man kun lige kan rører hendes knæ. Vil skyde på en alder af ca.50-60 . Det var ikke samlet 200,- værd

Blev prisen på 200,- aftalt før eller efter endt massage? Du skriver at det er kvinden på billedet man møder, men de giver da indtryk af at der er en lille fin håndfuld bryst, men det snyder måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 11 timer siden:

Blev prisen på 200,- aftalt før eller efter endt massage? Du skriver at det er kvinden på billedet man møder, men de giver da indtryk af at der er en lille fin håndfuld bryst, men det snyder måske?

400 for massage, normalt 300 for HJ, fik det til 200,- samt 100,- for hun skulle være nøgen, slet ikke de penge værd

bh er fyldt med vat, hun har ingen bryster, slet ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var derinde for 2 uger siden og gjorde mutter sur..

Planen var primært massage, men får serviceret menuen og hun spørger om jeg vil have happyend. De priser er så ikke på menuen, så spørger til dem. Hun siger 300 men jeg takker nej, hun forsøger så at overtale den insisterende, det var stadig et nej tak. Hun smutter så ud til mutter og kommer tilbage og kunne gøre det til 200,-. Det gik jeg så med på, da jeg nu er lidt tæt af alle de forhandlinger så jeg hoppede i. Netop som jeg nu ville afklæde mig kom mutter så stormende med masse plapren og sluttende med at nedgraderede massagen til 45min. Lige der mistede jeg bare fuldstændigt lysten, ønskede ikke at skulle ligge der og være irriteret nu med den tvist. Forklarrede hvad jeg følte og jeg bakkede ud til mutter's forbløffelse. Hun blev sur og jeg er nu ikke velkommen igen. Overlever nok.

Jeg synes det er meget problematisk de introducer valg for derefter blive sur når man fravælger, samt når de vælger en hård forhandling til kunder så bør de selv forstå det også kan være et turnoff for kunder der bare vil have tro og afslapning.

Redigeret af menor79

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...