Hop til indhold

Recommended Posts

Søgte lidt hjælp til et besøg i Kolding, men fik ikke andet en et svar en `søg på forum` :-( ! Den kender jeg sgu da godt, og ved godt hun han været anmeldt mange gange. Men pigen kan jo være kørt død eller sænket niveauet. Jeg fik booket hende til 45 min GF med fokus på hygge og et lille ekstra ønske :x. Mødte spændt op i Kolding og blev modtaget af den lækreste, velduftende kvinde med en verdensklasse krop. Altsammen pakket lækkert ind som jeg skulle pille af :x kroppen er virkelig smuk, flotte ben, fantastisk røv og bryster som er naturstridige (naturlige). Masser af gensidig pilleri, massage, gensidig fransk, GF og min lille fetish udfyldt til UG. 
Samlet set er besøget et 9,5 tal (10 max) vil ikke give 10 så er der jo intet tilbage i denne verden :-P . Hun skal klart besøges igen 

https://annoncelight.dk/showad/298515

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, den 10.3.2022 at 09:19:

Er fuld tilfreds efter mit besøg hos lille blondine i Esbjerg lige inden hun flyttede videre til Kolding. 

pokerface2000 skrev, for 4 timer siden:

Søgte lidt hjælp til et besøg i Kolding, men fik ikke andet en et svar en `søg på forum` :-( !

Mindst halvdelen af din efterlysning fik du svar 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 5 timer siden:

Mindst halvdelen af din efterlysning fik du svar 

Og du mener hvad ?? 5310 indlæg ??? Hvad har du positivt bidraget med ? Skriver pænt forventer det samme :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 19 minutter siden:

Og du mener hvad ?? 5310 indlæg ??? Hvad har du positivt bidraget med ? Skriver pænt forventer det samme :-)

Er der en form for hovede og hale i det skriv der? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 1 time siden:

@Administrator fjen @DETH fra min tråd   - han er tilsyneladende kun ude på spam - kæmpe klaphat 

Tror du ikke det var bedre at @Adminstrator også fjernede alle os der ikke gav dig svar, for så kan vi sgu' lære at svare når pokerfjæset2000 spørger

Del dette indlæg

Link til indlæg

@DETH Jeg ligger mig fladt ned og giver dig en undskyldning - kan kun sige en ting : dont drink and Eroguide -  UNDSKYLD - du svarende pænt det gjorde jeg ikke !

Redigeret af pokerface2000

Del dette indlæg

Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 4 timer siden:

@DETH Jeg ligger mig fladt ned og giver dig en undskyldning - kan kun sige en ting : dont drink and Eroguide -  UNDSKYLD - du svarende pænt det gjorde jeg ikke !

Undskyldning modtaget @pokerface2000

Del dette indlæg

Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 1 time siden:

Pænt og diskret 

Hvor høj er hun?

Hvilken bryst størrelse?

Alder omkring?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...