Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har kun været her en gang før for snart meget længe siden og det var på det jævne, men i dag gav jeg det en chance til. Lad jer ikke narre af at der står ingen seksuelle ydelser :) jeg fik en håndskrevet liste i hånden med alt hvad I kan få. Nederst stod der "Kun massage 30 min 250 kr" Jeg havde bestilt en times oliemassage og forventningerne dalede lidt da jeg så listen. Det så ikke ud til at massage var prioriteret særligt højt! Kvinden der tog imod og stod for massagen var lille, men naturligt buttet og med et stort smil. Ingen kommentarer til at jeg kun bestilte massagen. Hun gjorde mine betænkeligheder angående kvaliteten af massage til skamme lige fra starten. :) En rigtig dejlig oliemassage, hvor hun brugte både hænder og underarme til at massere med. Jeg er mest til slanke typer, men nåede at overveje hvordan en B2B ville være med hende :) Junior må også have tænkt og rørte lidt på sig. Da der var 10-15 minutter tilbage spurgte hun med et smil om vi skulle lægge 200kr oveni. Det havde jeg på det tidspunkt ikke noget imod. Desværre kunne junior ikke leve op til noget så enkelt som et HJ selv om jeg fik lov at teste hendes bryster. Ikke noget, der er hjulpet på vej - alt som naturen gavmildt har givet hende ( og de kunder der forstår at værdsætte det :) ) Vi endte med at opgive det trætte pjok. Så kan han lære at rette sig til næste gang! For massagens skyld vil jeg gerne forbi dér en anden gang og måske lidt senere på dagen når junior er mere vågen :) Hun taler engelsk og hendes navn er Candy. Uanset om man er til slanke eller runde lever hun op til sit navn så jeg kan kun anbefale hende. Der er en Lidl overfor, hvor man kan parkere uden at det virker påfaldende. Indgang i gården bag klinikken https://www.thaimassagenu.dk/klinik/lady-thai-massage-naestved/

Del dette indlæg

Link til indlæg
jørgen55 skrev, for 4 timer siden:

Er hun til gensidig oralsex ? stønner hun ? Kan hun få højlydt orgasme ? Hvad er prisen for body to body 1 time ?

Skål Jørgen!
Når du kommer til dig selv igen, så læs lige anmeldelsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jørgen55 skrev, for 4 timer siden:

Har læst din anmeldelse igen, men det giver ikke svar på mine spørgsmål !!

Så giv den lige et skud mere, og fortæl hvordan en anmeldelse af et besøg, som inkluderede et HJ, giver anledning til spørgsmål om stønnen og højlydt orgasme? :eek:

I øvrigt ikke min anmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 17 timer siden:

Så giv den lige et skud mere, og fortæl hvordan en anmeldelse af et besøg, som inkluderede et HJ, giver anledning til spørgsmål om stønnen og højlydt orgasme? :eek:

I øvrigt ikke min anmeldelse. 

Vi lukke dette mundhugge her !!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
jørgen55 skrev, den 21.3.2022 at 15:55:

Har læst din anmeldelse igen, men det giver ikke svar på mine spørgsmål !!

Nu skal jeg nok hjælpe dig Jørgen55.. Gensidig oral er et must, som hun betinger sig inden aftale om fuld pakke. Hun kom højlydt 2 gange i 69. - dernæst 3 gange - også højlydt - under sex. Husk ørepropper! Jørgen55; jeg er sikker på at du kan få b to b i den ønskede time for 2500 kr. Husk en anmeldelse, så vi kan høre om du også gav hende 5 orgasmer. God tur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trods jeg selv får en lille griner over ovenstående indlæg, så synes jeg nu ikke rigtig at vi kan være det bekendt. Muligt det er op ad bakke, men derfor skal vi måske alligevel kommunikere lidt pænt.

Hvad er admins holdning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

@jørgen55 deltager ikke ikke i Forum mere. Han har ikke fulgt vores spilleregler. 
Tilbage til anmeldelse.   

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...