Hop til indhold

Recommended Posts

annoncelight.dk/showad/339257 

Natalia er hende på billedet. Så ikke Anna men det var hende, der tom telefonen. Diskret sted. Skulle tage bad da jeg ankom, hvilket var fint. God høj seng. Fik massage først. var dov intet vær. Hun tager den ikke langt i halsen men var udmærket blow taget andre piger i betrækning. Rigtig sød og tight!! Mega petit. Hun bliver snart 28. Vi tog et fældes bad sammen bagefter hvor hun sæbede mig godt ind. hun ved ikke helt i nu hvor længe hun bliver men umiddelbart 2 mdr.ps så desværre ikke anna så kan kun fortælle at hun lyder sød i telefonen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, den 12.3.2022 at 10:59:

Kan du fortælle lidt nærmere om, hvor stedet ligger?

Det ligger i gågaden. Diskret indgang. Pas på den lille... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bbbbbbbbb skrev, for 8 minutter siden:

Kan du uddybe også mere omkring akten - overvejer besøg :-)

Masage på ryg og derefter foran.(hun forstår fint engelsk. Nem at snakke med) derefter sutter og knalleri i flere stillinger. Udmærket cowgirl (også i revers) efter man var kommet smed hun sig helt tæt på en og kyssede en på halsen. Hun er service minded;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest IMSTIFLER
Buster50 skrev, 1 time siden:

Har besøgt stedet i dag og det er nok det dårligste sex jeg nogensinde har haft .mere ligeglad kvinde har jeg aldrig mødt 

Hvem besøgte du af de 2 piger ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buster50 skrev, for 4 timer siden:

Har besøgt stedet i dag og det er nok det dårligste sex jeg nogensinde har haft .mere ligeglad kvinde har jeg aldrig mødt 

Det er pænt af dig at oprette en ny profil for at fortælle os dette 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest IMSTIFLER
Buster50 skrev, for 4 timer siden:

Natali

Håber det bare var en dårlig dag, for tråd starters anmeldelse er noget en anden historie. Jeg tænker jeg giver hende en chance når jeg får mulighed, synes hun ser mega sød ud :-) Så deler jeg min oplevelse. Den anden pige er der nogen erfaring med hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest IMSTIFLER
cocacolazero skrev, for 6 timer siden:

Har nu også besøgt den slanke pige i Hjørring. Dejlig sex og sød , hun døjede lidt med at tage min størrelse.  Men sød og venlig pige. God sex

God melding hvordan var massagen - fik du b2b? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest IMSTIFLER
cocacolazero skrev, for 1 time siden:

Jeg ville bare kneppe en så lille thaipige.  Så kun sex.  

Ah okay :-) Hvad valgte du og pris? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
IMSTIFLER skrev, for 2 timer siden:

Ah okay :-) Hvad valgte du og pris? 

Tog 30 min med kys. 
har dog lige været deroppe og tage en tur Anne.  Hun var dælme god. Store bryster virkelig fræk.  30 min igen.  Hun er lidt buttet.  Men meget mere fræk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest IMSTIFLER
cocacolazero skrev, for 52 minutter siden:

Tog 30 min med kys. 
har dog lige været deroppe og tage en tur Anne.  Hun var dælme god. Store bryster virkelig fræk.  30 min igen.  Hun er lidt buttet.  Men meget mere fræk 

Okay jamen 2 gode oplevelser på hver sin måde, det er da lækkert, så må jeg bare have bestemt mig hvem jeg skal prøve først :-) tak for deling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besluttede i går at besøge Natali - var nødt til at afklare om hun er det som billederne siger 

Smider en ny anmeldelse nu :P Hun er præcis det jeg forventer af et THAI besøg

Redigeret af LillePalle99

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er har man lige vædet en tur forbi denne skyndhed, jeg må bare sige at det er en himelsk oplevelse jeg har ikke oplevet en thai som  live så våd så hårdig efter en tur under bruseren og så ind på sengen til en god gang massage , efter den vilde tur til himlenden og retur 

Skyndhed 10 / 10

Udsene  10 / 10

Sex  8 / 10  

Massage 8 / 10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hugo skrev, for 4 timer siden:

Så er har man lige vædet en tur forbi denne skyndhed, jeg må bare sige at det er en himelsk oplevelse jeg har ikke oplevet en thai som  live så våd så hårdig efter en tur under bruseren og så ind på sengen til en god gang massage , efter den vilde tur til himlenden og retur 

Skyndhed 10 / 10

Udsene  10 / 10

Sex  8 / 10  

Massage 8 / 10

Jeg tror at de fleste piger bliver våde efter en tur under bruseren. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...