Qqqqqqq 4 Skrevet 11. Marts, 2022 annoncelight.dk/showad/339257 Natalia er hende på billedet. Så ikke Anna men det var hende, der tom telefonen. Diskret sted. Skulle tage bad da jeg ankom, hvilket var fint. God høj seng. Fik massage først. var dov intet vær. Hun tager den ikke langt i halsen men var udmærket blow taget andre piger i betrækning. Rigtig sød og tight!! Mega petit. Hun bliver snart 28. Vi tog et fældes bad sammen bagefter hvor hun sæbede mig godt ind. hun ved ikke helt i nu hvor længe hun bliver men umiddelbart 2 mdr.ps så desværre ikke anna så kan kun fortælle at hun lyder sød i telefonen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3074 Skrevet 12. Marts, 2022 https://annoncelight.dk/showad/339257 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 750 Skrevet 12. Marts, 2022 Kan du fortælle lidt nærmere om, hvor stedet ligger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qqqqqqq 4 Skrevet 13. Marts, 2022 Den Lange skrev, den 12.3.2022 at 10:59: Kan du fortælle lidt nærmere om, hvor stedet ligger? Det ligger i gågaden. Diskret indgang. Pas på den lille... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbbbbbbbb 0 Skrevet 13. Marts, 2022 Qqqqqqq skrev, 1 time siden: Det ligger i gågaden. Diskret indgang. Pas på den lille... Hvem er den lille? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbbbbbbbb 0 Skrevet 13. Marts, 2022 Kan du uddybe også mere omkring akten - overvejer besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qqqqqqq 4 Skrevet 13. Marts, 2022 Bbbbbbbbb skrev, for 8 minutter siden: Kan du uddybe også mere omkring akten - overvejer besøg Masage på ryg og derefter foran.(hun forstår fint engelsk. Nem at snakke med) derefter sutter og knalleri i flere stillinger. Udmærket cowgirl (også i revers) efter man var kommet smed hun sig helt tæt på en og kyssede en på halsen. Hun er service minded;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buster50 5 Skrevet 18. Marts, 2022 Har besøgt stedet i dag og det er nok det dårligste sex jeg nogensinde har haft .mere ligeglad kvinde har jeg aldrig mødt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest IMSTIFLER Skrevet 18. Marts, 2022 Buster50 skrev, 1 time siden: Har besøgt stedet i dag og det er nok det dårligste sex jeg nogensinde har haft .mere ligeglad kvinde har jeg aldrig mødt Hvem besøgte du af de 2 piger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 217 Skrevet 19. Marts, 2022 Buster50 skrev, for 4 timer siden: Har besøgt stedet i dag og det er nok det dårligste sex jeg nogensinde har haft .mere ligeglad kvinde har jeg aldrig mødt Det er pænt af dig at oprette en ny profil for at fortælle os dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 108 Skrevet 19. Marts, 2022 Har nu også besøgt den slanke pige i Hjørring. Dejlig sex og sød , hun døjede lidt med at tage min størrelse. Men sød og venlig pige. God sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buster50 5 Skrevet 19. Marts, 2022 IMSTIFLER skrev, for 10 timer siden: Hvem besøgte du af de 2 piger ? Natali Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest IMSTIFLER Skrevet 19. Marts, 2022 Buster50 skrev, for 4 timer siden: Natali Håber det bare var en dårlig dag, for tråd starters anmeldelse er noget en anden historie. Jeg tænker jeg giver hende en chance når jeg får mulighed, synes hun ser mega sød ud Så deler jeg min oplevelse. Den anden pige er der nogen erfaring med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest IMSTIFLER Skrevet 19. Marts, 2022 cocacolazero skrev, for 6 timer siden: Har nu også besøgt den slanke pige i Hjørring. Dejlig sex og sød , hun døjede lidt med at tage min størrelse. Men sød og venlig pige. God sex God melding hvordan var massagen - fik du b2b? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 108 Skrevet 19. Marts, 2022 IMSTIFLER skrev, for 1 time siden: God melding hvordan var massagen - fik du b2b? Jeg ville bare kneppe en så lille thaipige. Så kun sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest IMSTIFLER Skrevet 19. Marts, 2022 cocacolazero skrev, for 1 time siden: Jeg ville bare kneppe en så lille thaipige. Så kun sex. Ah okay Hvad valgte du og pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 108 Skrevet 19. Marts, 2022 IMSTIFLER skrev, for 2 timer siden: Ah okay Hvad valgte du og pris? Tog 30 min med kys. har dog lige været deroppe og tage en tur Anne. Hun var dælme god. Store bryster virkelig fræk. 30 min igen. Hun er lidt buttet. Men meget mere fræk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest IMSTIFLER Skrevet 19. Marts, 2022 cocacolazero skrev, for 52 minutter siden: Tog 30 min med kys. har dog lige været deroppe og tage en tur Anne. Hun var dælme god. Store bryster virkelig fræk. 30 min igen. Hun er lidt buttet. Men meget mere fræk Okay jamen 2 gode oplevelser på hver sin måde, det er da lækkert, så må jeg bare have bestemt mig hvem jeg skal prøve først tak for deling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 217 Skrevet 20. Marts, 2022 (edited) Jeg besluttede i går at besøge Natali - var nødt til at afklare om hun er det som billederne siger Smider en ny anmeldelse nu Hun er præcis det jeg forventer af et THAI besøg Redigeret 20. Marts, 2022 af LillePalle99 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugo 0 Skrevet 31. Maj, 2022 Så er har man lige vædet en tur forbi denne skyndhed, jeg må bare sige at det er en himelsk oplevelse jeg har ikke oplevet en thai som live så våd så hårdig efter en tur under bruseren og så ind på sengen til en god gang massage , efter den vilde tur til himlenden og retur Skyndhed 10 / 10 Udsene 10 / 10 Sex 8 / 10 Massage 8 / 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 750 Skrevet 31. Maj, 2022 Hugo skrev, for 4 timer siden: Så er har man lige vædet en tur forbi denne skyndhed, jeg må bare sige at det er en himelsk oplevelse jeg har ikke oplevet en thai som live så våd så hårdig efter en tur under bruseren og så ind på sengen til en god gang massage , efter den vilde tur til himlenden og retur Skyndhed 10 / 10 Udsene 10 / 10 Sex 8 / 10 Massage 8 / 10 Jeg tror at de fleste piger bliver våde efter en tur under bruseren. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg