JonDo 586 Skrevet 11. Marts, 2022 Adeline Hej der ude. Efter at havde læst en ande anmeldelse og se på hinde profil så er hun jo lige mig. jeg sendte hinde en sms kl 9 men hørte ikke noget i et par time så tænkte hun havde fået nok i går. Men lidt i 12 svar hun, så jeg fik hurtig en aftale op 30 min GLF med kys 1400kr Jeg var fremme 5 til 10 min før aftalt møde tid. Senet hinde en sms og fik der præcis adressen. Op og banke på men er jo altid spændt på se hvad der åbne op men dør åbne jeg kom ind står nu foran en meget smuk kvinde en virkelig flot krop men ikke helt sikke på der er den kvinde som er på billede vis det er hinde så er der nok gået 7-10 år side men hun har stadig en gude krop og se også ok godt ud, hun er super sød og sige flere gange no stress spørg om jeg vil havde et bad men komme næste lige ud af et men skal lige låne wc. Da jeg komme ud står ud helt ude tøj på wow en lække kvinde næste helt perfekt. Vi starte med at nuse og kysse lidt. Har betalt 400 for kys så tænke der skal kys med hun er ikke så meget for at kysse og nej jeg havde ikke dårlig ånde men hun er meget lege og forførende noge som jeg virkelig elsker tænder på og i senge bj med gumme på efter et godt blæs sige jeg at det er min tun men det må jeg ikke selv om jeg havde spurt hind inde på sms hvor hun sagde at det var med i prisen. Hun give en ok ride tur en til jeg smider hinde rundt at sige nu er det min tur efter en 3-5 min sige at jeg skal koncentrere mig “whot tænke jeg betyde det” nå men vider om på alle 4 og efter lidt tid sige hun det igen koncentrere dig om at komme og vi har være igang ca.10 tænke der er tid nok så sige du skal komme nu… hmm jeg får hind om på rykken og knippe hind hårdt og komme nok efter 4-5 min. Vi snak lidt og sige jeg skal skynde mig ud der komme en ande kunde…. Øv hun er super dejlig at tale med og grine med men tænke tide er jo nok gået. Ude i bil igen tjekke jeg klokken og har kun været der inde 20 min med alt. ja hun er super lække i min øjen ca. 8-10 ælder in på billede og hun sød og god til at lej MAN 1400 for 20 min så har jeg prøve mange tøse pige der er beder og kysse meget bede. vis du er til flot krop god kasse en der der vil havde du skal komme efter 5-10 min så skal du da endelig tage ud til Adeline. jeg komme helt sikke ikke igen. 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 11. Marts, 2022 Det var da en skam, at du havde den oplevelse. Den er meget langt fra min må jeg sige. Helt faktuelt kan jeg ikke forstå det med virkelighed i forhold til billederne. Jeg vil sige, at de kunne være taget i går. Personligt booker jeg aldrig under en time. Ved mit besøg fik jeg klart en time og mere til. Der er nok noget med kemi der spiller ind også. Bedre held næste gang. Jeg skal nok søger for, at hun får nok at se til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1223 Skrevet 11. Marts, 2022 Ærgeligt. Det lyder på mig som om der har været et problem med kemi / kommunikation. Så kan pigerne godt få lyst til at få kunden afsted så hurtigt som muligt. Ikke helt rimeligt, selvfølgelig. Nu ved jeg jo ikke hvordan du kommunikerer mundtligt, men dit skriftsprog bærer ret meget præg af ordblindhed. Det kan give et lidt rodet indtryk og måske føre til misforståelser? Det er ikke for at hakke på dig, at jeg siger det, men det kunne måske være forklaringen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gokke69 Skrevet 12. Marts, 2022 Er lige kommet hjem ude fra Adeline Jeg tog 1 time med hende og vi hyggede rigtigt på lagnet. Hun startede med at stå kæle sammen med mig foran spejlet og så gik hun på knæ og tog den i munden, hun er god til det. Spurgte om hun var frisk på at gøre det imens gardinerne var rullede fra så de kunne se en fra tog perronen der ligger 60 meter derfra og det var hun med lidt dæmpede lys i lejligheden. Så jeg tog hende bagfra i vinduet og hun nød det fuldt ud. Hun har en dejlig røv. Det tændte os at vi kunne se folk stå over på perronen og vente på toget. Jeg lagde hende over på sengen og fik hun en dejlig slikke tur der og våd blev hun ihvertfald. Jeg aftalte med hende jeg snart kommer igen, kunne godt tage en nat med hende. Det er hende på billederne. Sidder med stådreng på nu og kunne besøge hende igen lige nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg