100% Gavtyv 178 Skrevet 11. Marts, 2022 Du har været hos den samme GP for længe/for ofte... Hvis GP'en spørger, om I ikke blot skal gifte jer og have fælles økonomi. Hvis du begynder at fantasere om din bedre halvdel, medens du er sammen med GP'en. Hvis du siger "hej skat", når GP'en åbner døren. Find selv på flere - god fredag og god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nielsev Skrevet 11. Marts, 2022 Svaret er nok, at du skulle have tiet stille med hvor rig du er, inden du ender med en på overførselsindkomst ) hvis du fantaserer om din bedre osv, så find en sex terapeut og pift det op, du er da lykkelig Bare du ikke siger gp erens navn til skatten derhjemme under sex så ) god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 11. Marts, 2022 Min bedre halvdel er mit fitness center, så hvis jeg skulle tænke på min bedre halvdel imens jeg var sammen med en gp, så ville jeg nok tænke over hvad jeg skulle træne dagen efter det er der jo ikke meget seksuelt ophidseende ved. #singlelife #fitness #jegharikkeenkone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 11. Marts, 2022 Du har besøgt en gp for ofte, hvis du hvisker hendes navn i øret på din kone, medens I elsker. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 11. Marts, 2022 Oldtimer skrev, for 9 minutter siden: Du har besøgt en gp for ofte, hvis du hvisker hendes navn i øret på din kone, medens I elsker. Det er hvad man kalder Rodeo Sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taxer 11 Skrevet 11. Marts, 2022 Når du tilbyder, at du næste gang tager værktøjskassen og noget spartelmasse med - for nu har den revne i loftet over sengen irriteret dig længe nok …. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1917 Skrevet 11. Marts, 2022 Når du sidder og ordner hendes skatteopgørelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg