Hop til indhold

Reflektioner

Featured Replies

Skrevet

Du har været hos den samme GP for længe/for ofte...

Hvis GP'en spørger, om I ikke blot skal gifte jer og have fælles økonomi.

Hvis du begynder at fantasere om din bedre halvdel, medens du er sammen med GP'en.

Hvis du siger "hej skat", når GP'en åbner døren.

Find selv på flere - god fredag og god weekend  :) 

Skrevet

Svaret er nok, at du skulle have tiet stille med hvor rig du er, inden du ender med en på overførselsindkomst )
hvis du fantaserer om din bedre osv, så find en sex terapeut og pift det op, du er da lykkelig
Bare du ikke siger gp erens navn til skatten derhjemme under sex så )
god weekend

Skrevet

Min bedre halvdel er mit fitness center, så hvis jeg skulle tænke på min bedre halvdel imens jeg var sammen med en gp, så ville jeg nok tænke over hvad jeg skulle træne dagen efter :wacko: det er der jo ikke meget seksuelt ophidseende ved.

#singlelife #fitness #jegharikkeenkone 

Skrevet

Du har besøgt en gp for ofte, hvis du hvisker hendes navn i øret på din kone, medens I elsker. :eek:

Skrevet
Oldtimer skrev, for 9 minutter siden:

Du har besøgt en gp for ofte, hvis du hvisker hendes navn i øret på din kone, medens I elsker. :eek:

Det er hvad man kalder Rodeo Sex ;)

Skrevet

Når du tilbyder, at du næste gang tager værktøjskassen og noget spartelmasse med - for nu har den revne i loftet over sengen irriteret dig længe nok ….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.