Hop til indhold
yksi kaksi kaksi

Endnu en af mine store drømme gik i opfyldelse :)

Recommended Posts

Jeg havde en stor drøm om at prøve at få et godt blow job af en kvinde med tunge piercing, og det gik i opfyldelse hos den smukke og Frække Tanja Fox d. 9/3-22

Hun er klart et besøg hver, at være sammen med hinde er helt fantastisk med hindes nærhver og hindes opmærksomhed på at opfylde dine frække drømme.

Hun opfyldte min til fulde med hindes frække tunge piercing.

Hvis du starter med at nusse hinde stille og rolig bliver hun meget hurtig meget lækkert våd og fræk.

Hun er også dejlig at slikke, for hun kommer hele tiden med de vildeste orgasmer hele tiden, og er meget nem at tilfredsstille :)

Jeg har kun et problem, og det er at man godt kunne blive afhæng af at besøge hinde ofte :)

Jeg kan i alle tilfælde kun anbefale et frækt besøg hos hinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
yksi kaksi kaksi skrev, for 43 minutter siden:

Jeg havde en stor drøm om at prøve at få et godt blow job af en kvinde med tunge piercing, og det gik i opfyldelse hos den smukke og Frække Tanja Fox d. 9/3-22

Hun er klart et besøg hver, at være sammen med hinde er helt fantastisk med hindes nærhver og hindes opmærksomhed på at opfylde dine frække drømme.

Hun opfyldte min til fulde med hindes frække tunge piercing.

Hvis du starter med at nusse hinde stille og rolig bliver hun meget hurtig meget lækkert våd og fræk.

Hun er også dejlig at slikke, for hun kommer hele tiden med de vildeste orgasmer hele tiden, og er meget nem at tilfredsstille :)

Jeg har kun et problem, og det er at man godt kunne blive afhæng af at besøge hinde ofte :)

Jeg kan i alle tilfælde kun anbefale et frækt besøg hos hinde

Hvis du så også vil give andre muligheden for denne oplevelse - kunne det være smart, med et link til denne fantastiske pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...