sejer 319 Skrevet 11. Marts, 2022 https://annoncelight.dk/showad/324936 Er der nogen der har besøgt hende? Jeg har checket et par af hendes foto på på Yandex. Ingen hit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2403 Skrevet 11. Marts, 2022 Du finder svar i disse tråde https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=324936&search_and_or=or Se min tråd om søgningen på EG Venlig hilsen lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 14. Marts, 2022 sejer skrev, den 11/3/2022 at 09:17: https://annoncelight.dk/showad/324936 Er der nogen der har besøgt hende? Jeg har checket et par af hendes foto på på Yandex. Ingen hit Nu skriver du Vejle, Findes hun i Vejle, eller hvor kommer det fra, står rimeligt meget Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 14. Marts, 2022 Scorpionen skrev, for 28 minutter siden: Nu skriver du Vejle, Findes hun i Vejle, eller hvor kommer det fra, står rimeligt meget Randers Nu er de fleste Gp’er ikke så geografisk udfordret som nogle mænd her inden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 14. Marts, 2022 DETH skrev, for 23 minutter siden: Nu er de fleste Gp’er ikke så geografisk udfordret som nogle mænd her inden. Det er vi helt enige om, kunne være man skulle tilbyde lidt geografi undervisning til dem. Men kunne jo være Sejer havde set hende med et opslag fra Vejle..:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdenlange 88 Skrevet 14. Marts, 2022 Jeg besøgte hende i Aarhus tilbage i november. Dejlig pige hvis man søger en moden kvinde med erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 14. Marts, 2022 Scorpionen skrev, 1 time siden: Det er vi helt enige om, kunne være man skulle tilbyde lidt geografi undervisning til dem. Men kunne jo være Sejer havde set hende med et opslag fra Vejle..:-) Hun har lige været i Vejle, uden at jeg fik mig taget sammen til at kigge forbi…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 14. Marts, 2022 Jeps. Bella annoncerede i Vejle 11. marts. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 15. Marts, 2022 sejer skrev, for 10 timer siden: Jeps. Bella annoncerede i Vejle 11. marts. Damm skal da lige have skrevet til hende om hun kommer tilbage. nogen der ved hvor i Vejle hun var ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 29. Marts, 2022 Hvad er der blevet af Bella, Hjælp please der er jo lønningsdag snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 29. Marts, 2022 Hun er rejst hjem til Spanien igen desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
julle66 12 Skrevet 20. April, 2022 DETH skrev, den 14.3.2022 at 15:37: Hun har lige været i Vejle, uden at jeg fik mig taget sammen til at kigge forbi…. Ikke noget særlig ved Hende ! Hun kan ikke lide at blive Slikket , Så Det må være hendes Alfongs Slaver Handler som beskriver hendes Data Hun Optræder med Falske Lyde inden du næsten er komme igang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
julle66 12 Skrevet 21. April, 2022 Spar dine penge på Hende , & Tag en anden i Byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 49 Skrevet 5. Juli, 2022 julle66 skrev, den 20.4.2022 at 18:12: Ikke noget særlig ved Hende ! Hun kan ikke lide at blive Slikket , Så Det må være hendes Alfongs Slaver Handler som beskriver hendes Data Hun Optræder med Falske Lyde inden du næsten er komme igang Jeg må desværre give dig ret. Da hun for nylig var i Randers, blev jeg slemt skuffet. Hun er betydeligt ældre end på fotos, hendes tungekys var en tunge der knapt nok stak ud mellem hendes sammenknebede læber. Hendes bryster måtte jeg ikke røre, da de åbenbart var meget ømme. Hj og bj var ikke noget at råbe hurra for, heller ikke efter jeg havde anvist hende hvordan jeg kan lide det. Hun begyndte at stønne nærmest inden hun var kommet igang og da jeg bad hende om at holde op med at fake, fortalte hun at det var for at få mig til at fokusere, hvilket jeg sagde har den modsatte virkning, men hun fortsatte bare. Jeg endte med at gå efter 20min ud af den ene time jeg havde betalt for. Det eneste plus var, at jeg fik nogle af mine penge tilbage efter hun havde skrevet lidt frem og tilbage med sin alfons. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg