Hop til indhold
sejer

Bella i Vejle

Recommended Posts

Scorpionen skrev, for 28 minutter siden:

Nu skriver du Vejle, Findes hun i Vejle, eller hvor kommer det fra, står rimeligt meget Randers :-)

Nu er de fleste Gp’er ikke så geografisk udfordret som nogle mænd her inden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 23 minutter siden:

Nu er de fleste Gp’er ikke så geografisk udfordret som nogle mænd her inden. 

Det er vi helt enige om, kunne være man skulle tilbyde lidt geografi undervisning til dem.

Men kunne jo være Sejer havde set hende med et opslag fra Vejle..:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Scorpionen skrev, 1 time siden:

Det er vi helt enige om, kunne være man skulle tilbyde lidt geografi undervisning til dem.

Men kunne jo være Sejer havde set hende med et opslag fra Vejle..:-)

Hun har lige været i Vejle, uden at jeg fik mig taget sammen til at kigge forbi….

Del dette indlæg

Link til indlæg
sejer skrev, for 10 timer siden:

Jeps. Bella annoncerede i Vejle 11. marts.

Damm skal da lige have skrevet til hende om hun kommer tilbage.

nogen der ved hvor i Vejle hun var ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, den 14.3.2022 at 15:37:

Hun har lige været i Vejle, uden at jeg fik mig taget sammen til at kigge forbi….

Ikke noget særlig ved Hende ! Hun kan ikke lide at blive Slikket , Så Det må være hendes Alfongs  Slaver Handler som beskriver hendes Data 

Hun Optræder med Falske Lyde inden du næsten er komme igang 

Del dette indlæg

Link til indlæg
julle66 skrev, den 20.4.2022 at 18:12:

Ikke noget særlig ved Hende ! Hun kan ikke lide at blive Slikket , Så Det må være hendes Alfongs  Slaver Handler som beskriver hendes Data 

Hun Optræder med Falske Lyde inden du næsten er komme igang 

Jeg må desværre give dig ret. Da hun for nylig var i Randers, blev jeg slemt skuffet.

Hun er betydeligt ældre end på fotos, hendes tungekys var en tunge der knapt nok stak ud mellem hendes sammenknebede læber. Hendes bryster måtte jeg ikke røre, da de åbenbart var meget ømme. Hj og bj var ikke noget at råbe hurra for, heller ikke efter jeg havde anvist hende hvordan jeg kan lide det. Hun begyndte at stønne nærmest inden hun var kommet igang og da jeg bad hende om at holde op med at fake, fortalte hun at det var for at få mig til at fokusere, hvilket jeg sagde har den modsatte virkning, men hun fortsatte bare.

Jeg endte med at gå efter 20min ud af den ene time jeg havde betalt for. Det eneste plus var, at jeg fik nogle af mine penge tilbage efter hun havde skrevet lidt frem og tilbage med sin alfons.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...