Hop til indhold
Guest Kosmopolitisk_type

Oprette proaktiv annonce på AL?

Recommended Posts

Guest Kosmopolitisk_type

Jeg har lagt mærke til, at der blandt annoncerne på Annoncelight (AL) er enkelte  annoncer skrevet af mænd, der søger div. seksuelle ydelser m.m. 

F.eks. en der skriver, at han søger en sugar babe, en anden der søger en thailandsk kvinde til sex og massage. Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide, om det er noget I har erfaringer med, og om det overhovedet er noget de fleste GP'er og Thai mf. holder øje med?

Mvh. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du får mest svar fra nogen, som vil have dig til at bolle konen eller nogen som vil lokke dig ind på div. betalingssider - og en gang imellem er der så en spærreballon med ulækre tatoveringer, der tror hun kan få betaling for at komme og få slikket fisse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet sådan en "proaktiv" annonce et par gange inden Covid sætte en begrænsning på vores foretrukne aktiviteter - og kan i det store og hele give Jernsvinet ret.

Der kommer meget besynderlige henvendelser, og mange, ofte nemlig fra par, typisk hvor han skriver om jeg har lyst til at gøre det ene eller det andet ved hende - enten mens han er med, eller med på en kikker. Selv om jeg ikke direkte er til det - er meget hetero :-) - har jeg dog svaret en gang eller tre,  men det løb altid ud i sandet.

Har for ca. 3-4 år siden haft en henvendelse fra en privat amatørpige, som jeg også besøgte. OK oplevelser, men det blev ikke til  gentagelser, hun svarede ikke længere på mail.

Så - en ud af måske 30-40 svar ... ? Og har haft annoncen jævnlig i over måske 2-3 år ...

Overvejede for noget tid siden om jeg skulle indrykke en annonce igen - men med baggrund i mine erfaringer orker jeg det ikke længere .

På den anden side - det er gratis, så prøv. Du skal dog være obs på at annoncen kun kører frem til kl 24.00 - så skal du ind og aktivere den igen, og du skal nok have den kørende i et par dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kosmopolitisk_type skrev, for 9 timer siden:

Jeg har lagt mærke til, at der blandt annoncerne på Annoncelight (AL) er enkelte  annoncer skrevet af mænd, der søger div. seksuelle ydelser m.m. 

F.eks. en der skriver, at han søger en sugar babe, en anden der søger en thailandsk kvinde til sex og massage. Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide, om det er noget I har erfaringer med, og om det overhovedet er noget de fleste GP'er og Thai mf. holder øje med?

Jeg kigger af og til, og har også besvaret annoncer fra søgende mænd i min jagt efter en “sugardaddy”, desværre med meget lille succesrate. Enten ville de ha det næsten gratis, eller de vil ikke ha en “prof” pige, men proffe piger kan jo også ønske mere nære relationer og hygge, fremfor kun de korte besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kosmopolitisk_type skrev, for 19 timer siden:

Mvh. 

Vil tro din annonce nr 500 giver 1 svar, der så viser sig at være dybt useriøst. 

Som mand og søge, er spildt af tid.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...