Hop til indhold
Guest Gladforpir

Katryn Tureby- kvinde med former

Recommended Posts

Guest Gladforpir

Atter må jeg indrømme, at jeg er svært glad for storbarmede, stornumsede latina-piger og Katryn er ingen undtagelse https://annoncelight.dk/showad/337398

Var lidt "på rov" og da Emi på sin nye lokalitet var optaget (biler i indkørslen) blev det atter Tureby, der vandt.

Pigen er nok 5-10 kg plus i forhold til fotos, men meget sød, lækker og berøringsvenlig. Blow og sex i forskellig stillinger, som jeg bedst kunne lide det for for 500,-

Intet hastværk og ægte støn, da hun blev "bollet i bund". Min favorit-stilling er, hvor hun ligger på siden med det ene ben trukket op, så jeg kan kneppe hende og samtidigt ælte hendes røv og store meloner. Det var skønt.

Gentagelsesfaren er stor, men der er andre lignende piger i huset også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir
44Knudsen skrev, for 27 minutter siden:

Har prøvet op til flere piger på adressen. Er der mon nogle, som har prøvet 2 piger på samme tid, uden at pigerne har reklameret med det?

urgg - jeg ville slet ikke kunne "ondulere" to kvinder af Katryns kaliber på samme tid - måske to thaipiger, men ikke to voluminøse latinaer.... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforpir skrev, den 10.3.2022 at 20:17:

Atter må jeg indrømme, at jeg er svært glad for storbarmede, stornumsede latina-piger og Katryn er ingen undtagelse https://annoncelight.dk/showad/337398

Var lidt "på rov" og da Emi på sin nye lokalitet var optaget (biler i indkørslen) blev det atter Tureby, der vandt.

Pigen er nok 5-10 kg plus i forhold til fotos, men meget sød, lækker og berøringsvenlig. Blow og sex i forskellig stillinger, som jeg bedst kunne lide det for for 500,-

Intet hastværk og ægte støn, da hun blev "bollet i bund". Min favorit-stilling er, hvor hun ligger på siden med det ene ben trukket op, så jeg kan kneppe hende og samtidigt ælte hendes røv og store meloner. Det var skønt.

Gentagelsesfaren er stor, men der er andre lignende piger i huset også.

Jeg er ikke sikker på der er kunder, da der har holdt de samme firehjulstrækkerer de gange jeg er kørt forbi ☺️

Er hun værd ar besøge? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir
Mastodonten skrev, for 1 time siden:

Jeg er ikke sikker på der er kunder, da der har holdt de samme firehjulstrækkerer de gange jeg er kørt forbi ☺️

Er hun værd ar besøge? 

jooh, jeg har besøgt hende et par gange på tidlige lokalitet. Hun er god til at bevæge sin fyldige krop. Og giver p.t. et billigt hand-/blowjob.

Jeg er mere til Lucy/Sofi på Emis tidligere adresse eller hvis der er en lidt chubby hos Tureby-pigerne. Men smag og behag er forskellig og jeg har bestemt ikke noget dårligt at sige om Emi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...