Hop til indhold
Svensk Lust

chokolade brun Sheila 27 Kastrup

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/sheila27

Fredag ​​13 september, besluttede jeg mødes med Sheila i Kastrup, 8 min gang fra Tårnby Station. En chokolade brun kvinde, der modtog mig. Hun lignede billedet, og var fast i kroppen. 800 kr for en 1/2 time cocktail inklusive anal.

Direkte af med tøj, og hun tog mig i munden og suttede mig ind i en storslået position. Hun tog det dybt, hele vejen til roden. Så jeg fik en smag af hendes fisse, der smagte rigtig godt, før hun lod mig komme ind i hendes våde fisse. Hun red mig godt, både siddende og lænede sig frem, så jeg var nødt til at sutte på hendes faste bryster. Jeg sætter hende på ryggen og kneppe hende hårdt og dybt. Sveden dryppede ned på hende, så jeg skiftede position og tog hende bagfra. En finger i anus, mens jeg fortsatte med at kneppe hende rask. Nu ville jeg virkelig presse min pik i hendes røv. Hun var en smule genstridig, og forsøgte at få mig til at fortsætte i hendes fisse. Men vi havde aftalt, at selv den røv ville være mine. Hun tog ud glidecreme, så jeg var i stand til at nyde hendes sorte huller. Tight og dejlig varm var hendes bagerste hul. Men hun syntes at synes, det var ubehageligt, så efter et kort stykke tid, trak jeg mig ud, og hun sad på kanten af ​​sengen og jeg kneppe hendes mund og sprøjtede ned over hendes ansigt og bryst. En hurtig brusebad og derefter væk.

Det var virkelig værd sin 800 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super anmeldelse, passer hendes billeder og hvor hårdt måtte du knep hende i munden? Gagging?

Det er ikke hendes på billederne, eller hun er et par år ældre. Men hun var virkelig en hård krop. Hun tog det dybt, men ingen gagging ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...