Hop til indhold

Sugar piger

Featured Replies

Skrevet

Vil være meget interesseret og taknemmelig, hvis nogen har lyst til at dele lidt ud af deres erfaringer med pigerne fra omkring Esbjerg, Holstebro og Herning ? Er meget taknemmelig hvis der findes nogen som kunne sende en pm omkring pigerne ! Håber at der dukker lidt op i min søgen !

Skrevet
Jens P skrev, for 19 timer siden:

Vil være meget interesseret og taknemmelig, hvis nogen har lyst til at dele lidt ud af deres erfaringer med pigerne fra omkring Esbjerg, Holstebro og Herning ? Er meget taknemmelig hvis der findes nogen som kunne sende en pm omkring pigerne ! Håber at der dukker lidt op i min søgen !

Du kunne jo starte med selv at søge i de nævnte byer !

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Jo super super svar, ville nok IKKE ha skrevet herinde, hvis jeg havde ledetråden og de efterfølgende svar.. en underlig tendens med at folk blot skal skrive for at skulle spejle sig i deres egne ord og store visdom, selvfølgelig helt kanon når de så ikke er fra området

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.