Hop til indhold

Norske Lena

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan bekræfte besøg hos Lena. Det er hende på billederne, men +5 kg. Har besøgt hende flere gange. Første besøg var helt fantastisk, hvor vi fulgte den plan hun skriver om i annoncen. Hun er sød og snakker meget. Mit sidste besøg var desværre rutine præget og hun ville tydeligvis gerne have sexen overstået hurtigt, hvilket aldrig virker særligt godt. Hun er dog smuk og har en lækker krop og nyder at blive slukket i begge huller. Håber dét kan bruges. Mvh Hotman

• 1 month later...
Skrevet
Hotman1970 skrev, den 11.3.2022 at 14:01:

Jeg kan bekræfte besøg hos Lena. Det er hende på billederne, men +5 kg. Har besøgt hende flere gange. Første besøg var helt fantastisk, hvor vi fulgte den plan hun skriver om i annoncen. Hun er sød og snakker meget. Mit sidste besøg var desværre rutine præget og hun ville tydeligvis gerne have sexen overstået hurtigt, hvilket aldrig virker særligt godt. Hun er dog smuk og har en lækker krop og nyder at blive slukket i begge huller. Håber dét kan bruges. Mvh Hotman

Jeg er enig i det meste af det du skriver om hende, men havde alligevel en meget mærkelig og modsatrettet oplevelse med hende.
Jeg bestilte en GFE, men der var hverken kys eller 69 med, og hun ville ikke slikkes i 69, dog gerne da hun lå på ryggen. Jeg burde nok have spurgt hvad hun mente med GFE, for det er så åbenbart ikke ens hos alle :)

Hun var meget følsom alle steder, og jeg måtte ikke rigtigt røre så meget som jeg gerne ville. Hun kunne slet ikke finde ud af at sætte gummi på, og ville hver gang rulle det på med munden. Det er altså ikke det letteste når man har små kondomer og en halvstor kalorius. Det var lidt øv, og gjorde at jeg mistede lidt af lysten, og dermed havde svært ved at komme. Det lykkedes dog til sidst, eller lidt overtid, og her var hun helt ok. Men shit hun snakkede meget :)

MEGA dejlig og sød pige, som dog udsender mixede signaler - men hendes humør og sødme fejler bestemt ikke noget, og jeg kan godt lidt at de har lidt på sidebenene, uden at være hverken tykke eller kraftige. Hun har i øvrigt de lækreste bryster, som føles helt fantastiske med helt hårde nipples. Det virkede til at de være ægte, men jeg er ikke sikker.

https://annoncelight.dk/showad/337989

• 4 months later...
Skrevet

Hej Alle 

Har lige besøgt Lena i Haderslev, i et nyt sted. Stedet er helt fint.

Men Lena er helt fantastiske, det er hende på bilederne. Hun er super lækker, der er ikke noget i vejen med den pige.

GFS i en halv time. Hvilket kan beskrives som noget af det bedste og frækeste sex jeg har prøvet. Kemien var perfekt, på trods af at jeg er samme årgang som hendes mor.

Perfekt perfekt. 

Skrevet

Er hun Norsk, eller er det en østpige der lader som om?

Ser ellers dejlig ud:)

Skrevet

Hun er virklig dejlig.

Hun er fra norge, med en østeropæisk mor. Men meget skandinavisk.

• 1 month later...
Skrevet

Lena er crazy vild. Ustyrlig fræk og lidt bims tror jeg. Det var en vanvittig tur jeg fik. Det kunne jeg slet ikke holde til. Men hvis I kan følge med hende og kan holde ud får I en eksplosiv oplevelse. Hun er i Bording en uges tid. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.