Hop til indhold
Sidespringeren

GFE-oplevelse i Trekantområdet???

Recommended Posts

Hej d'herrer og damer,

Jeg bevæger mig i morgen tirsdag formiddag i anledning af et par møder i Fredericia/Middelfart området ud i rimeligt "ukendt sexland"...

Jeg får tid til overs, har penge på lommen, og vil gerne have en rigtig GFE-oplevelse med masser af kys, kram, kærtegn, gensidig nydelse og god tid i Trekantområdet (bogstaveligt talt! *GNÆK*).

Kender nogle af jer en dejlig glædespige/-kvinde i Fredericia, Middelfart (Vestfyn generelt), Kolding, Vejle, Horsens, osv., der virkelig kan og vil levere varen med top indlevelse og service i den times tid, det varer, inden den halvgamle her sikkert er kørt træt? ;)

Kvaliteter som indlevelsesevne, egen lyst og liderlighed, kysse-, slikke- og berøringsvenlighed, snakkesalighed og humor er langt vigtigere end kropstype og alder

(Tænder på mange forskellige typer, dog ingen hvaler eller 50+ årige, tak).

Ønskede ydelser er fællesbad, tungekys og kæl, gensidig fransk (uden, tak), dansk i forskellige mulige og umulige stillinger, dirtytalk undervejs, og også gerne lidt græsk og sprøjteorgasmelege.

Nogle gode bud, gerne inklusive links?

Gudinder, der opfylder ovenstående ønsker, må meget gerne sende mig en PM! :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...