Guest keldtolstrup Skrevet 16. September, 2013 Er jeg den eneste der savner banneret med Trine Tease i dejlig positur henover halvdelen af skærmen, når jeg nu får listet mig ind på EG? Nå, men kan sq ikke sidde her hele dagen og trykke på F5 tasten og vente på at admin får udtrukket mit navn som den heldige vinder. Har det sq lidt som barn før juleaften. Men så er det sq da fedt at der er akkumuleret rigeligt med lommepenge de senere år til at jeg kan give mig selv den gave, som jeg har ønsket mig i år ...og sidste år ...og næste år. Så Trine Tease, her kommer jeg i utålmodigt humør og vil pakke min gave op. Så kom så hjem fra det der Odense! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 16. September, 2013 :-)..... Der trillede jeg lige ned af stolen af grin Jeg er mindst lige så spændt som dig på hvem som vinder Kærligst Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keldtolstrup Skrevet 16. September, 2013 Kan du så passe på dig selv (anbefaler ved samme lejlighed en stol med armlæn), så du ikke skal pakkes unødigt ind i gips og deslige, når du engang er færdig med at spolere fynboerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 16. September, 2013 keldtolstrup: Du har ikke en chance! Jeg har skam allerede forlængst bestukket Admin med den største havejulenisse, jeg kunne finde (med både DKs rødeste næse og bryster i Trine T-størrelse), så jeg er denne gang HELT sikker på, at den der yderst indbydende udseende Trine-præmie er MIIIN! Ergo, fynboer: Send hende IKKE hjem til djævleøen, men derimod her over mod det østjyske, så hun er i nærheden, når jeg agter at indløse min præmie, hvilket bliver så snart som overhovedet muligt! Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 16. September, 2013 Jeg har skam allerede forlængst bestukket Admin med den største havejulenisse, jeg kunne finde (med både DKs rødeste næse og bryster i Trine T-størrelse Vh. Sidespringeren Hmmmmmm havejulenisserne på nettet ser anderledes ud Med venlig hilsen :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 16. September, 2013 Hmmmmmm havejulenisserne på nettet ser anderledes ud Med venlig hilsen Det der er slet ikke havenisser... Det der er Ørsteds-park bøsser i nisseforklædning, der håber på lidt hurtig analpenetration fra forbipasserende, gløggoverrislede julemænd! Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 16. September, 2013 Det der er slet ikke havenisser... Det der er Ørsteds-park bøsser i nisseforklædning, der håber på lidt hurtig analpenetration fra forbipasserende, gløggoverrislede julemænd! Vh. Sidespringeren Tjaaaaaaaah eller forbipasserende løse hanhunde Mvh :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. September, 2013 Er jeg den eneste der savner banneret med Trine Tease i dejlig positur henover halvdelen af skærmen, når jeg nu får listet mig ind på EG? Nå, men kan sq ikke sidde her hele dagen og trykke på F5 tasten og vente på at admin får udtrukket mit navn som den heldige vinder. Har det sq lidt som barn før juleaften. Men så er det sq da fedt at der er akkumuleret rigeligt med lommepenge de senere år til at jeg kan give mig selv den gave, som jeg har ønsket mig i år ...og sidste år ...og næste år. Så Trine Tease, her kommer jeg i utålmodigt humør og vil pakke min gave op. Så kom så hjem fra det der Odense! Med den kommentar, har du faktisk fortjent at vinde..... hvis det ikke bliver mig, håber jeg det bliver dig!! Og nej, du er bestemt ikke den eneste der savner banneret med Trine tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keldtolstrup Skrevet 18. September, 2013 Med den kommentar, har du faktisk fortjent at vinde..... hvis det ikke bliver mig, håber jeg det bliver dig!! Og nej, du er bestemt ikke den eneste der savner banneret med Trine tvr Nu er jeg jo bare en simpel skribent, hvis ydmyge mening jo ikke er vigtig, men det sagt, så vil jeg da umiddelbart ikke råbe alt for højt og påpege en uenighed med dit ovenstående udsagn, tvr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 18. September, 2013 Admin holder spændingen i 14 dage endnu Og med mine 15 - 20 lodder eller hvor meget det blev til , skal jeg være særdeles heldig for at pakke tidlig julegave ud iår Må den heldigste EG bruger vinde Vh Th Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg