Hop til indhold
lovingboobs

Tantra. Med blow som afslutning

Recommended Posts

Nogen der har kendskab til en pige, hvor ovenstående er en mulighed? Jeg søger den blide massage og berøring, som man kan få hos eksempelvis Jane i Fredericia eller Nadia, der for tiden er i Vejle. Og hvor der desuden også er mulighed for at blive tømt med munden, evt også gensidige slik. Pigen skal primært gøre sig i massage. Men skal også være indstillet på lidt frækt. 

Thaierne er ikke en mulighed for mig. Jeg er kørt lidt træt i det med dem og deres massage. De er ellers søde nok de fleste, hvilket netop er problemet. De er næsten for søde. Og rigtig tit for meget skuespil. Det tænder mig ikke helt. 

Søger i området fra Horsens og nedefter. Aarhus/Herning kan gå, hvis den rette pige viser sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker lidt at det lyder som om du vil have en seriøs tantramassage... Og en useriøs afslutning.. Den bliver svær, - i hvert fald i Danmark. Jeg tror måske at du kan finde hvad du søger i Hamburg. Selvom det er noget tid siden (august 2020) er jeg ret sikker på at det findes endnu. Jeg besøgte en kvinde, som har masseret en del år, - 3 timers massage, langsom og sensuel massage, som gradvist blev mere intim - tror hun havde pikken i munden 30 gange undervejs. De første gange helt kort. Sex kan indgå, men med gummi selvfølgelig. Jeg opdagede faktisk ikke at hun til sidst satte et kondom ned over spidsen før jeg kom i hendes mund.. Ligefrem gratis var det ikke - 400 €. Jeg har ledt efter hendes hp. uden held..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...