Big3lover 1400 Skrevet 9. Marts, 2022 Nogen der har været forbi den smukke thai-pige?.......https://annoncelight.dk/showad/309316 Hun er forholdsvis ny i byen, og jeg gætter på hun holder til på Østerbro - men det er kun et gæt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2407 Skrevet 9. Marts, 2022 Der er allerede en tråd om hende og den er IKKE positiv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 10. Marts, 2022 lille_peter skrev, for 21 timer siden: Der er allerede en tråd om hende og den er IKKE positiv! Ok tak for det. Jeg springer nok lige over her.... Billederne er også allerede pillet af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cosmos 6 Skrevet 11. Marts, 2022 Hun må da have rekorden i mest intetsigende annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 12. Marts, 2022 Cosmos skrev, for 15 timer siden: Hun må da have rekorden i mest intetsigende annonce Måske siger den kort og kontant ALT... KUN interesseret i dine kontanter. Nu har jeg ikke mødt hende og derfor er det kun gisninger fra min side. Men var hun interesseret i at yde en god service skulle man tro hun lige penslede lidt mere ud hvad hun kunne tilbyde kunden og ikke kun hvad hun vil have. Men som sagt, kun mine formodninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 13. Marts, 2022 Hun er nu flyttet til Fredericia, hvis nogen skulle få lysten til at prøve ..... https://annoncelight.dk/showad/261640 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cosmos 6 Skrevet 27. Marts, 2022 22 cm and thick skrev, den 12.3.2022 at 07:58: Måske siger den kort og kontant ALT... KUN interesseret i dine kontanter. Nu har jeg ikke mødt hende og derfor er det kun gisninger fra min side. Men var hun interesseret i at yde en god service skulle man tro hun lige penslede lidt mere ud hvad hun kunne tilbyde kunden og ikke kun hvad hun vil have. Men som sagt, kun mine formodninger. Tror du har.helt. ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 28. Marts, 2022 Bare til orientering så er det nu en ny pige som bruger samme annonce. Det er umuligt at anmelde en pige på den måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 28. Marts, 2022 Big3lover skrev, for 1 time siden: Bare til orientering så er det nu en ny pige som bruger samme annonce. Det er umuligt at anmelde en pige på den måde Nej, man kommer nemt til at gøre nogen uret på både godt og ondt. Men så kan de sgu tage sig lidt sammen og lave nogle ordentlige annoncer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg