Guest nielsev Skrevet 9. Marts, 2022 (edited) https://sugardaters.com/da/profile/gARrlBDPZG Hun er klart slave, med næsten ingen grænser, Har nogen fået en aftale, hun svarer ikke mig Hun får min fantasi, til at tænke , man skulle være et par stykker om hende, binde hende og bruge hende som man har lyst, hun vil nok nyde det Men noget siger mig, at når det lyder for godt til at være sandt, er det nok løgn ?? Redigeret 9. Marts, 2022 af nielsev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2537 Skrevet 9. Marts, 2022 nielsev skrev, for 2 timer siden: Men noget siger mig, at når det lyder for godt til at være sandt, er det nok løgn ?? Kender hende ikke, men det kunne godt lyde som en alarm klokken der ringer. Det næste er vel at du skal sende lidt forudbetaling...... På den anden side er det jo et scoop, så giv det en chance Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nielsev Skrevet 9. Marts, 2022 lille_peter skrev, for 4 minutter siden: Kender hende ikke, men det kunne godt lyde som en alarm klokken der ringer. Det næste er vel at du skal sende lidt forudbetaling...... På den anden side er det jo et scoop, så giv det en chance ja tror bare hun er fake, ikke noget med snyd , men derfor spørger jeg her om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg