Hop til indhold

Recommended Posts

Wow siger jeg bare!!!!

Jeg fik endelig en aftale med Matylda. Jeg havde egentlig udset mig en anden ung pige, men så pludselig at denne sagn omspundende pige var i byen. Var lidt kreativ med kalenderen og det lykkedes mig at få en frokost aftale i hus. 

Kommunikation via mail går uden problemer og hun er hurtig ved tasterne. Stedet(amager) er nemt at finde og det er meget nemt at parkere på en af de omkringliggende gader.

Hurtig bad og hun gik igang med at snave mig omkuld. Mere kys og lidt oral hygge og jeg måtte overgive mig i hendes mund. Jeg forsøgte at advare, men for sent. Hun er absolut ikke bange for sæd.  

Lidt hygge snak om hende og hendes planer i livet, og vi var klar til anden omgang. Jeg gik på opdagelse på hendes unge krop. Hvid og lækker. Fyldt med modermærker, jeg tror en hudlæge ville blive helt rundforvirret hvis han skulle kontrollere dem alle. Hun har desværre fået lavet brysterne,  og det har gjort dem følelsesmæssige itu. Æv og synd for hende. 

Forskellige stillinger, men det lykkedes mig desværre ikke at komme anden gang. Dette er absolut ikke hendes skyld. Hun forsøgte ihærdigt med hendes fænomenale orale egenskaber. Når hun ligger der og sutter og ser på en med de dådyr øjne... hu ha bliver helt kåd igen. 

Fantastisk oplevelse på en ellers kedelig tirsdag. Hun er der kun til og med torsdag. 

Jeg kommer helt sikkert igen næste gang hun er i landet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...