Hop til indhold
ManTaurus

Thai massage Ålborg med happy end

Recommended Posts

hvem kan anbefale mig et thai massage sted i Ålborg, hvor der er en flot og sød ung thai pige der giver masage og med happy end ( hj), og hvor man også må røre hende ?. Jeg skal til ålborg i denne uge og vil gerne prøve " noget nyt ".

Man Taurus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvem kan anbefale mig et thai massage sted i Ålborg, hvor der er en flot og sød ung thai pige der giver masage og med happy end ( hj), og hvor man også må røre hende ?. Jeg skal til ålborg i denne uge og vil gerne prøve " noget nyt ".

Man Taurus

Hej Man Taurus

Jeg kan se at du før har søgt efter massage med Happy End i Ålborg, og du har ikke fået svar.

Selv har jeg aldrig besøgt et Thai sted i Ålborg, men hvis du prøver at søge på ThaiListen over Jylland-Fyn vil du opdage at der er ikke mindre end 11 steder i Ålborg hvor du kan besøge et Thai sted. Hvorvidt de tilbyder Happy End skal jeg lade være usagt, men ring til dem og spørg direkte, nogen vil slet ikke svarer dig over telefonen, andre vil sige sige ; "snak med pigen".

Dette er blot min ringe erfaring, hvis man ringer og spørger høfligt ;)

De steder hvor jeg kommer kan man få Happy End i 90-95% af tilfældene, men det er selvfølgelig også på Sjælland :lol:

Som sagt, Thai Listen Jylland-Fyn og et glimrende stykke værktøj, ligeså er naturligvis den tilsvarende liste over Sjælland.

Et stort kado til OrganDoneren :P

Good Luck Man Taurus

Hilsen Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dråben.

tak for dit venlige svar. Jo jeg har set den omtalte liste igennem, og via andre anmeldelser her på siden, har jeg fundet 2 , 3 steder som ser meget lovende ud. Jeg har prøvet en del Thai massage i Randers, men som beskrevet, er pigerne der ikke lige de små unge thai piger som der var i starten. Jeg kan lide måden med at pigen masserer normalt, og når jeg så vender mig om, begynder hun så " tilfældigt" at strejfe mit voksende lem. Og derpå spørge om jeg ønsker massage der også, og håber så at pigen også er berøringsvenlig.

Jeg vil selvfølgelig skrive en anmeldelse her på siden, når jeg har været på besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...