Th3M3lt 60 Skrevet 8. Marts, 2022 Jeg kan finde et par anmeldelser af nogle piger hos seductiongirls, men kan ikke finde så meget om selve stedet. Hvordan er det? Diskret, classy/cheap, faciliteterne og stinker der af parfume eller røg? http://www.seductiongirls.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 8. Marts, 2022 (edited) Th3M3lt skrev, for 53 minutter siden: Jeg kan finde et par anmeldelser af nogle piger hos seductiongirls, men kan ikke finde så meget om selve stedet. Hvordan er det? Diskret, classy/cheap, faciliteterne og stinker der af parfume eller røg? http://www.seductiongirls.dk/ Du kommer måske mange steder hos GP'er hvor det "stinker af røg".? Syntes vi skal værne om et af de meget få steder i Københavnsområdet hvor vi (endnu) kan besøge danske piger. Det kan være væk om 3-4 år og så er der kun tivvlsomme annoncer for udlændinge tilbage. Hvad forbinder du med classy? Tror da ikke branchen for danske piger har det vildt godt i disse tider så der er masser af stearinlyd. og tv i venteværelset. Vær blot glad for at det stadig er muligt at besøge piger på 21-28 år på danske lysthuse. Der bliver færre og færre af dem... Nej. Der lugter ikke af røg ( da jeg har været der) og rimelig diskret når du kommer ind bag plankeværket. Men ja branchen var bedre for 6-8 år siden for det er svært at tiltrække nye danske/nordiske piger Redigeret 8. Marts, 2022 af ppd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Th3M3lt 60 Skrevet 8. Marts, 2022 Det var bestemt ikke en kritik og jo, har da været nogle steder hvor der har været en tung røglugt (Primært ikke-danske steder) Men også steder hvor parfumen hænger tungt, hvilket ikke er så fedt når man skal på kundemøde efterfølgende. Og classy - Det er nok mere faciliteterne jeg tænker på. Pæne badefaciliteter og ikke en bruseniche med mug og lavt vandtryk. Nogle steder føler man at man blir mere beskidt af badet.Igen er det ikke et dansk bordel jeg tænker på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 94 Skrevet 8. Marts, 2022 Sidst jeg var hos SG, som er 2 år siden, var der lige lavet nyt badeværelse mv. og husker det som et pænt og rent sted - uden røgluget eller noget - så du kan roligt besøge dem..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 684 Skrevet 8. Marts, 2022 SG er et super diskret sted og let at parkere i nærheden. Pigerne er top tjekkede og du stinker hverken af parfume eller røg når du går derfra. Indretningen indbyder til en masse lir og sex og der er masser af muligheder. Jeg har utrolig mange gode minder derfra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 9. Marts, 2022 http://www.seductiongirls.dk/stedet/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mutha Skrevet 9. Marts, 2022 Seudctiongirls er nok det pæneste og reneste sted i Hovedstaden. Søde hotte piger. Jeg har kun posistive opleverlser der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 9. Marts, 2022 SG er et dejligt sted. Pænt, rent, ingen lugtgener, venlige telefondamer og som det vigtigste, søde, frække piger der kan kneppe dig otte dage ind i næste uge. Har selv et par favoritter der og har de været optaget, har jeg altid fået god betjening af den anden. De er som regel to på vagt. Tror efterhånden at jeg har fyldt et par liter i kondomerne der. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 9. Marts, 2022 Oldtimer skrev, for 10 minutter siden: Tror efterhånden at jeg har fyldt et par liter i kondomerne der. . Fantastisk kommentar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkelregnorm Skrevet 9. Marts, 2022 (edited) Hej du - jeg har været 2 gange på Seductiongirls indenfor de sidste års tid (damn you Corona) og jeg er svært tilfreds. Deres møbler vinder næppe nogen indretningspris, men atmosfæren er behagelig og som person med astma har jeg ikke oplevet der lugtede af røg. Begge gange var det for at besøge Sianna Shine, som leverede varen til fulde begge gange Parkeringen er anstændig og LIGE ved siden af en McDonalds hvis man trænger til at fylde maven efter man har tømt nosserne. Redigeret 9. Marts, 2022 af Onkelregnorm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Th3M3lt 60 Skrevet 10. Marts, 2022 Tak for jeres svar. Jeg må kigge forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 10. Marts, 2022 Det er det bedste sted i byen - ingen tvivl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 10. Marts, 2022 fiskermanden skrev, for 6 minutter siden: Det er det bedste sted i byen - ingen tvivl Der er heller ikke så mange at vælge imellem efterhånden ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 14. Januar, 2023 Gad vide hvornår gæstevisitterne kommer på vagtplanen og om de skal have XX antal vagter om måneden, før det kan betale sig ? Syntes virkelig at det er et stykke tid siden Dina har haft en enkelt aftenvagt (8 december ?) http://seductiongirls.dk/pigerne/dina/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg