Hop til indhold

Haderuppigerne.com

Featured Replies

Skrevet

Hej.  Jeg har for et par år siden været kunde hos Haderuppigerne. Jeg har lige været på deres hjemmeside,  for at se vagtplanen. Der er to kvinder på vagt fordelt på tre vagter i denne uge og to kvinder fordelt på to vagter i næste uge.

Er stedet ved at lukke? 

https://www.haderuppigerne.com/vagtplan

Skrevet

Nej stedet er ikke ved at lukke :) Der sker nogle forskellige ting i huset, men der arbejdes hårdt på at pigerne og vagtplanen kommer op at køre igen asap :)

Skrevet
Din Emma skrev, for 16 timer siden:

Nej stedet er ikke ved at lukke :) Der sker nogle forskellige ting i huset, men der arbejdes hårdt på at pigerne og vagtplanen kommer op at køre igen asap :)

Dejligt at høre, efter PD lukkede er HP det eneste sted med dejlige danske piger i miles omkreds.
Håber at badefaciliteterne fixes og at pigerne selv kan sætte priser og hvad de tilbyder i fremtiden.

Skrevet
DJX skrev, for 6 timer siden:

Dejligt at høre, efter PD lukkede er HP det eneste sted med dejlige danske piger i miles omkreds.
Håber at badefaciliteterne fixes og at pigerne selv kan sætte priser og hvad de tilbyder i fremtiden.

Det har vi mig bekendt alle dage kunne. Jeg har ihvertfald aldrig fået dikteret hvad jeg skulle tilbyde eller hvad jeg skulle tage for det.. 

Skrevet
Din Emma skrev, for 19 timer siden:

Det har vi mig bekendt alle dage kunne. Jeg har ihvertfald aldrig fået dikteret hvad jeg skulle tilbyde eller hvad jeg skulle tage for det.. 

Synes da at erindre en husregel om at super og mega ikke er tilladt i Haderup, men så har jeg da nok hørt forkert.

Skrevet
DJX skrev, for 5 timer siden:

Synes da at erindre en husregel om at super og mega ikke er tilladt i Haderup, men så har jeg da nok hørt forkert.

Nååå ja det er så rigtigt nok! Men det handler mere om en holdning til sikker sex end hvad man må og ikke må. Lige den støtter jeg 100% op om :lol:

Skrevet
Din Emma skrev, den 10.3.2022 at 06:57:

Nååå ja det er så rigtigt nok! Men det handler mere om en holdning til sikker sex end hvad man må og ikke må. Lige den støtter jeg 100% op om :lol:

Og det er bare fint at man har holdninger og forskellige holdninger.
Men det er stadig husets regler og huset der har bestemt den regel. 
Måske derfor der ikke er det store rend på dørene derude i forhold til salige PD trods næsten samme område.

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
Din Emma skrev, den 8.3.2022 at 07:30:

Hvornår regner man med at stedet kører for fuld knald igen?

Og hvis man laver om i huset,  hvorfor så ikke skrive det på hjemmesiden?

Skrevet
Donkeydick skrev, for 4 timer siden:

Hvornår regner man med at stedet kører for fuld knald igen?

Og hvis man laver om i huset,  hvorfor så ikke skrive det på hjemmesiden?

Må være dig svar skyldig :)

Skrevet
DJX skrev, den 10.3.2022 at 01:35:

Det har du fuldstændig ret i! 

Vi var underlagt regler om husets priser og ydelser i relation til brug af kondom ved fransk. 

Om reglerne er ændret ved ejerskifte, ved jeg ikke 

• 5 months later...
Skrevet
  • Author

Og så lukkede stedet. Hvad sker der så nu? Nogle der ved det? Evt om der åbner et nyt sted i nærheden med danske piger?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.