Manica 707 Skrevet 15. September, 2013 CHRISTINNA www.privat-diskret.dk (BORDING) Lørdag d. 14/9 ringede og fik en tid kl. 20:00. Desværre viste vejrguderne sig fra sin mest bidske side. Det regnede voldsomt om aftenen. Så min lille-bror og hans kammerat forbarmede sig over mig. De tilbød at starte bilen - så jeg slap for 2x35 km på scooter. Faktisk burde jeg oplyse afstanden i SØMIL. SÅ meget vand var der. Jeg sad på vej derud, drømte om fisse, og følte mig som en liderlig pirat, min lillebror som kaptajn, TOMTOM som skipper, og lillemand havde snuppet rollen som TRÆBEN Et par minutter i otte bankede jeg på. Glædede mig til at se sørøverSKATTEN . Kort efter åbnede Christina smilene døren, da jeg så galionsfiguren – var det vidst mere mig der havde grund til at smile . Kom indenfor, vi aftalte megafransk som tillæg til den bestilte time. Kastede lidt guld-dukater i kisten, og tog et hurtigt bad. Da jeg kom tilbage fandt jeg hende siddende klar på sengen. Jeg satte mig, og vi brugte lidt tid til at lære hinanden at kende. Billederne er måske et par år gamle, men hendes bryster er faktisk betydeligt bedre i virkeligheden! De er i øvrigt 100% ægte – dét ved jeg jo betyder meget for nogen – og jeg er HELT sikker på at alle vil være begejstrede for dem! Hun har en virkelig smuk (pirate)BOOTY , meget flotte ben, og lækker glat fisse samt et sødt, frækt ansigt. Nogen tænder særligt på den slags – andre bryder sig mindre om det – så til almindelig orientering: Hun har to små tatoveringer (måske ikke helt SAILOR-style... men alligevel), vil af hensyn til anonymiteten ikke afsløre detaljer. Tungen har en fræk piercing. Jeg startede med at kysse, samt kæle med hendes dejlige krop. Roste hendes bryster, dem er hun stolt af - og med god grund. Et sjældent syn; ægte og i den størrelse UDEN de hænger. Så kom turen til fransk til hende, et smukt syn! Slikkede i vild begejstring – og samtidig legede jeg med en finger oppe i hende. Det virkede som om hun godt kunne lige det. Så kyssede vi lidt, imens jeg legede med hendes bryster. Herefter var det tid til fransk til MIG - med fræk tungepiercing. Slet ikke værst! Så på med kondomet, hun sagde at det var en ny slags, og de ikke var særligt gode. Jeg tror bare jeg vil sige at næste gang, tager jeg selv en pakke med. Hun hoppede op på mig, til en omgang cowgirl. Derefter missionær, efterfulgt af doggystyle, - det var skønt med udsynet til så smuk en røv! Der var ingen smalle steder - hun var frisk på det meste, godt aktiv, og hun stønner frækt AFSLUTNINGEN : Det var første gang jeg prøvede megafransk – og så endda med en der havde piercing i tungen. PERSONLIGT er jeg ikke af den mening at tungepiercing hverken ”skader” eller ”gavner” nævneværdigt. Apropos MEGAfransk.. Jeg havde jo hørt den gamle vandrehistorie.. ehm.. SØRØVERhistorie om ananas og ”smag”... Jeg VED ikke om det har noget på sig! – men det er en af de ting, som jeg IKKE behøver undersøge SELV , - jeg tager GERNE folk på ORDET ! For en god ordens skyld, havde jeg forberedt mig med eksorbitante mængder ananas de sidste par dage forud for turen. Jeg havde købt dem på dåse! De havde jo fået lavet hullet fra fabrikken. Min lille-bror mente dog nok at planen var at SPISE dem! DET nægtede jeg i første omgang , – i hvert fald med dem jeg allerede HAVDE brugt ! Men hvad gør man ikke for at være en sød og betænksom ”kunde”? Så jeg fik bundet så mange skiver, at jeg fik RIGTIG dårlig mave Så slemt at jeg måtte opgive det påtænkte besøg hos Maria søndag. Min dybtfølte undskyldning til ”træbenet”. Hvad kan man så lære af DET? Det er altid LILLE-BROR der tager fejl! Efter agten talte vi om alt muligt. Det var en rar måde at blive kølet af på. Jeg tog tøjet på, og fik et kram og et kys til turen hjem. KARAKTER.... Smag og behag er forskellig. Min gæt er at 95% af de som besøger hende, ville give hende topkarakter! Men desværre tænder JEG personligt mest på piger som er så slanke, at mange sikkert vil sige de er FOR tynde. Så efter MIN smag er det et stort 8 tal. Ville aldrig have været dette besøg foruden! Hun er en sød og dejlig pige, så bestemt en uforglemmelig time. Mvh Manica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 15. September, 2013 Hej Manica, det er altid en fornøjelse at læse dine "sørøverhistorier". Den med ananas på stangen, havde jeg nok ikke lige set komme - Suzanne Bjerrehus ville nok have sagt: "Sådan har jeg ikke fået den før". 5 stjerner herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2013 Tusind tak for din rigtige søde anmeldelse Jeg nød bestemt også dit besøg :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 1. December, 2013 Tusind tak for din rigtige søde anmeldelse Jeg nød bestemt også dit besøg Var det pga. ananassmagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg