Hop til indhold
mrtn55555

erfaringer

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Når du stiller sådan et spørgsmål er der altid nogen som får ondt i røven. :o

brug søgefunktionen, og du skal finde. 
skriv evt i overskriften hvilket område/by du søger i, det vil hjælpe dem som har en viden om dette, til at give den hvis den er relevant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 7 timer siden:

Når du stiller sådan et spørgsmål er der altid nogen som får ondt i røven. :o

brug søgefunktionen, og du skal finde. 
skriv evt i overskriften hvilket område/by du søger i, det vil hjælpe dem som har en viden om dette, til at give den hvis den er relevant. 

Hvis spørgsmålet går på smerter, så er område/by måske ikke så relevant ^_^ medmindre udstyret er større i København :o

Men enig, overskriften kunne godt være mere specifik for hvilke erfaringer der eftersøges.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

@mrtn55555hvis jeg skal give dig et rigtig godt råd, så er det at investere i en buttplug eller måske et sæt i forskellige størrelser. 
 

Jeg begyndte først selv, at finde nydelse i analsex da jeg begyndte at varme op i timerne inden, ved at have et buttplug siddende. Og faktisk helt frem til selve mødet, hvor jeg så har taget den ud på toilettet få minutter inden vi skulle lege. En enkelt gang lod jeg hende tage den ud inden hun skulle kneppe mig, det var også ret frækt, faktisk. 
 

Det er ikke særlig rart, når hun skal udvide dig med sin pik og hun presser den ind. Det synes jeg selv gør pænt ondt. Men hvis du har varmet op selv, og hun glider fint ind, så er det virkelig lækkert. 
 

Du kan med fordel også finde en, der ikke har en kæmpe pik. De bedste oplevelser jeg har haft som modtager har været med ladyboys og vil du have et par navne, så kan jeg anbefale Lingling og Tammy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke du har prøvet at være passiv før, skal du måske, og kun måske være en smule på passelig. 

evt øve dig lidt, med plugs af en passende størrelse.

 

Der er rigtigt mange på Wiki'en hvor reviews fortæller om at den udkårne er meget forsigtigt.

Malii er et rigtigt godt bud, dels er hun meget sød og hensynsfuld, og hun er ikke kæmpestort udstyret. Altså hvis vi snakker Københavns området

 

Lad os høre hvad du finder ud af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig de tidligere kommentarer. hvis du aldrig har været passiv før så start med at købe et begyndersæt så du kan vende dig til det. og varm op inden så du er åben når hun skal ind. start med en almindelige størrelse pik og bevæg dig op derfra. en stor pik kan være fristende at springe ud i som det første men uden erfaring og træning kan du se frem til stor smerte og det som er værre. en god forberedelse giver også større sandsynlighed for at du vil nyde det første gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...