Hop til indhold

Recommended Posts

Daniela är känd för sina talanger, som suck a golfboll through a hose...

Jag hade besökt henne för ett knappt år sen, tyckte det var dags igen. kom överens om att ringa ca 10 min innan jag var på plats, dock inget svar, men efter en stund ringda hon," can you wait half an hour?"... den halva timmen blev drygt 40 min men, den tiden slog jag ihjäl med att promenera på de idylliska delarna av Nörrebro.

ok, insläppt i trapphuset och med raska kliv upp till henne.

bestämde en halvtimme completo, med en specialare... och vi satte igång med ömsesidiga kärleksövningar... Hon körde hårt på med sin speciale, jag njöt så jag skrek...sen fick jag mitt :oops: , och hon fick en rejäl dos av min tunga.. allt var mycket intensivt...

under tiden ringde hennes telefon.... hon är lite rolig, "har du inte med dig rosor eller choklad....I'm jealuos if you have other girls...". jag: " but you have many men" D: "you come back next week?"

absolut, men jag försöker minska det här dyrbara nöjet.... kanske nästa år

halvtimmen blev inte en halvtimme men det var mitt eget fel, var fortfarande rastlös efter att ha fått vänta

bilderna är äkta, flickan är säkert runt 30+, men fin mjuk kropp, glad och humoristisk, men svår att förstå...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...