rTyrkZzZ2V 7 Skrevet 7. Marts, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/338604 Efter jeg havde kigget lidt rundt omkring på forum og havde ikke fundet nogle anmeldelser af Kassidy tog jeg chancen og besøgte hennde. Vi fik lavet en aftale på 30 min GFE. Jeg ankom til stedet,, kom ind i opgangen og hun åbnened døren op. Og der var Kassidy som man havde set på billederne. Jeg betalte hende, lagde mig på sengen, og så gik hun i gang med superfransk. Det var helt formidabelt, aldrig fået sådan et godt bj. Efter hun havde givet mig en lille tur, var det min tur til at give tilbage. Hun lagde sig ned på ryggen og jeg gik i gang med at slikke hendes glatbarberet fisse. Hun smagte fantastisk. Hun tog kondom frem og vi startede med cowgirl. Hun ved hvordan sådan en skal rides, hun lænede sig frem og kyssede mig. Det blev meget tunge kys. Så blev det doggy og hun blev kørt bag fra. Der var masser af stønnen fra hende. Jeg kunne mærke hvordan hun klemte omkring mig, hun elsker at blivet trukket i håret. Efter lidt, så begyndte jeg at give hende finger. Helt fantasisk at kunne mærke hende suge en længere ind. Vi afsluttede så med missonary, hun har nogle fantastiske øjne. Havde en hånd omkring hendes hals. Jeg kunne se at hun nød dette. Der var flere kys gennem det hele. Vi var begge forpustet efter det hele. Kan varmt anbefalde hende. Havde planen om at besøge hende igen, men hun drog til Randers. Håber hun kommer tilbage Redigeret 7. Marts, 2022 af rTyrkZzZ2V Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 8. Marts, 2022 Dejligt at du som ny havde en god oplevelse med hende. Måske du skulle tage med hende til Randers …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ladiesman2020 7 Skrevet 10. Marts, 2022 Hun har et frækt blik og en meget petit krop.. lige noget for mig. Anmeldelsen er meget detaljeret og beskriver din oplevelse super godt ! Hvis jeg kan finde hul i skemaet, får hun et besøg en af dagene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg