Hop til indhold

Århus top 3

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre . 

jeg skal til Århus de næste 3 dage . 
hvem skal jeg opleve. ? 
 Buget omkring de 1000kr . 
 På forhånd tak . 

Mvh den rastløse

Skrevet

Kan du uddybe lidt mere? Ønsker du "bare" lige en halv time? Skal der være lidt massage også eller er det bare på med gummiet og så der ud ad?

Skrevet
  • Author

Jeg tænker en lille time.  Bare ren hygge . Lidt massage er jo altid dejligt .  

Skrevet
Harley30 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tænker en lille time.  Bare ren hygge . Lidt massage er jo altid dejligt .  

Jeg kender ikke så meget til priserne hos en Thai men du skal nok forberede dig på at du ikke finder mange hvor du kan få 1 time for 1.000,- hos de andre GPere.

Dem er der muligvis en del af i København men pigerne i Aarhus koster normalt 1.200-1.400 for en time og dertil kommer så ofte diverse tillæg.

/Tutankhamon

Redigeret af Tutankhamon

Skrevet
  • Author
Tutankhamon skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kender ikke så meget til priserne hos en Thai men du skal nok forberede dig på at du ikke finder mange hvor du kan få 1 time for 1.000,- hos de andre GPere.

Dem er der muligvis en del af i København men pigerne i Aarhus koster normalt 1.200-1.400 for en time og dertil kommer så ofte diverse tillæg.

/Tutankhamon

Ok tak.  Jeg har en semi aftspe

Med

lucy 

Skrevet

Burger King 

McDonald's 

Carls junier 

Alle 3 burde kunne klares for en 1000......

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.