Hop til indhold
LillePalle99

Cattleya Aalborg - Lækreste oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/321092

Der har virkelig været positive anmeldelser om hende - så derfor måtte det gøres. 

Hun er virkelig en dejlig ung kvinde. Og helt som de mange beskrivelser. Munter, jordnær, smilende og rigtig fræk heldigvis. Jeg havde ordret 45 minutter, tilkøbt dybe kys, megafransk og som en lille ekstra ting - prostata massage og dildoshow. Da jeg ankom snakkede vi lidt frem og tilbage om mine skrevne ønsker og hun grinede frækt at det lød lækkert - hvorpå hun kyssede inderligt og dybt og jeg famlede allerede overalt. Hun ser fand'me bare lækker ud i den røde bh og trusser. Efter bad og penge kyssede vi igen længe. Hun har slet ikke travlt så det var præcis som jeg gerne vil det. jeg slikkede hende og hun fandt dildo frem, som hun brugte nu. Hun tog min hånd og jeg kørte løs. med slikken og dildo kom hun pludselig og samlede benene omkring mit hoved. Hold nu kæft det var frækt. Mig på ryggen og hendes mund og hænder overalt - blow så jeg var ved at komme - og prostata massage var helt vildt skøn. Forsigtigt og så med to fingre lidt efter. Jeg fandt der ud af at jeg allerede var på vej mod toppen så hun kørte løs med fingrene og suttede megafransk dybere og grundigere indtil jeg kom i munden på hende. 

Vi snakkede lidt bagefter om krigen i Ukraine som naturligvis gik hende på. Hun er fra Rumænien/Moldavien så det er tæt på. Hun fortalte også en masse om sit liv som GP og det var dejlig at dele disse ting og erfaringer hun har. Gentagelse - helt 100 da hun er en super oplevelse, fantastisk smuk ung kvindekrop og fineste små unge bryster, og ja personlighed i klasse. Så tak alle I der inspirerede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Cattleya er vanvittig fræk og lækker, og dejligt du havde en god oplevelse med hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 20 timer siden:

Cattleya er vanvittig fræk og lækker, og dejligt du havde en god oplevelse med hende :)

Det havde jeg i allerhøjeste grad. Det var godt jeg fik et skub i den retning - Tak for det. 

Nu er hun så nok desværre rejst igen for en kort bemærkning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt denne skønne GFE kvinde som jeg altid gør når hun er i byen.

Samme skønne oplevelse som altid.

Altid et besøg værd 

.

Redigeret af Klinge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...