Hop til indhold
Millionæren

Bedste blowjob i Østjylland

Recommended Posts

Hej alle.

Ja overskriften siger jo næsten det hele :-) Hvem giver det bedste blowjob i Østjylland? Jeg har fødselsdag og vil forkæle mig selv, så kom gerne med jeres bud (helst inklusiv link) på, hvem der giver det bedste blowjob :-)

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Millionæren skrev, for 18 minutter siden:

Hej alle.

Ja overskriften siger jo næsten det hele :-) Hvem giver det bedste blowjob i Østjylland? Jeg har fødselsdag og vil forkæle mig selv, så kom gerne med jeres bud (helst inklusiv link) på, hvem der giver det bedste blowjob :-)

På forhånd tak!

Det gør Emma uden tvivl, så Tillykke med din dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Millionæren skrev, for 53 minutter siden:

Har du et link til hende?

Nope desværre kan ikke linke men husker hun har den mest svulmende blow i Østjylland med savl, husker dog ej hvor da det er længe siden, men i Østjylland og hun savler mega meget, ligesom om hun elsker sperm og sluger gerne hver en dråbe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Millionæren skrev, for 10 timer siden:

Hej alle.

Ja overskriften siger jo næsten det hele :-) Hvem giver det bedste blowjob i Østjylland? Jeg har fødselsdag og vil forkæle mig selv, så kom gerne med jeres bud (helst inklusiv link) på, hvem der giver det bedste blowjob :-)

På forhånd tak!

Hej I århus finder du Nalee..... hun er helt i top, jeg har normalt svært ved at komme i et blow, med mindre det er en jeg er vant med.... ikke mange der ved hvordan det skal gøres, vi er jo alle forskellige, men Nalee just nailed it.... i løbet af få min måtte jeg stoppe hende... shit hun giver godt øko blow, men du må ikke komme i hendes mund.. fair nok 
Men hun er helt klart et fødselsdags besøg værdi

https://annoncelight.dk/showad/332369

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke fået blow hos Nalee, jeg vil helt sikkert tage et besøg hos hende. Hos Mette som kad anbefaler, det gør hun godt og hos Mette kommer du i munden på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...