Hop til indhold

Bedste blowjob i Østjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Ja overskriften siger jo næsten det hele :-) Hvem giver det bedste blowjob i Østjylland? Jeg har fødselsdag og vil forkæle mig selv, så kom gerne med jeres bud (helst inklusiv link) på, hvem der giver det bedste blowjob :-)

På forhånd tak!

Skrevet
Millionæren skrev, for 18 minutter siden:

Hej alle.

Ja overskriften siger jo næsten det hele :-) Hvem giver det bedste blowjob i Østjylland? Jeg har fødselsdag og vil forkæle mig selv, så kom gerne med jeres bud (helst inklusiv link) på, hvem der giver det bedste blowjob :-)

På forhånd tak!

Det gør Emma uden tvivl, så Tillykke med din dag 

Skrevet
  • Author
Mortenkok skrev, for 19 minutter siden:

Det gør Emma uden tvivl, så Tillykke med din dag 

Har du et link til hende?

Skrevet
Millionæren skrev, for 53 minutter siden:

Har du et link til hende?

Nope desværre kan ikke linke men husker hun har den mest svulmende blow i Østjylland med savl, husker dog ej hvor da det er længe siden, men i Østjylland og hun savler mega meget, ligesom om hun elsker sperm og sluger gerne hver en dråbe 

Skrevet
Millionæren skrev, for 10 timer siden:

Hej alle.

På forhånd tak!

Hej I århus finder du Nalee..... hun er helt i top, jeg har normalt svært ved at komme i et blow, med mindre det er en jeg er vant med.... ikke mange der ved hvordan det skal gøres, vi er jo alle forskellige, men Nalee just nailed it.... i løbet af få min måtte jeg stoppe hende... shit hun giver godt øko blow, men du må ikke komme i hendes mund.. fair nok 
Men hun er helt klart et fødselsdags besøg værdi

https://annoncelight.dk/showad/332369

Skrevet

Jeg har ikke fået blow hos Nalee, jeg vil helt sikkert tage et besøg hos hende. Hos Mette som kad anbefaler, det gør hun godt og hos Mette kommer du i munden på hende

Skrevet

Lavra uden tvivl! 

https://annoncelight.dk/showad/330446

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.