Hop til indhold

Recommended Posts

På min daglige spadseretur i Bangkok kom jeg forbi et lille sted hen under aften. Jeg gik ind og bestilte 2 timers thaimassage -der var mutter også en dame sidst i 30erne -også hende der skulle give massagen -hun fortalte jeg var hendes først kunde den dag (åbner kl.9) så jeg forslog hende -at hun skulle ligge kræfter i og virkelig give min krop en ordentlig omgang -hvilket hun så gjorde... Jeg havde skiftet til de der kæmpe store bukser og trøje (man jo gør til thaimassage) og starter med at ligge på ryggen. Hun tog rigtig fat om min ben -men jeg kan slet ikke kontrollere min rejsning i de bukser der -så snart hun rørte mine lår -var det ingen vej tilbage -selv om jeg prøvede alt, og slappe helt af -men fik jern på -hvilket godt kan skjules lidt i de store bukser -og hun lod da også som ingen ting -tog hårdt fat -så jeg faldt i hver tilfælde ikke i søvn  -Også pga. mit jern stod lige op i vejret -men det så hun så og trak gardinet for ud mod gaden. Uden at fortrække en mine til mig -og jeg følte mig da lidt beklemt over min tilstand -da det jo slet ikke har noget med sex, at gøre og vi har tøj på. Hun lod som ingen ting og trykkede og masserede helt op til begge siden uden at rør "flagstangen" jeg synes det var lidt pinligt og sagde undskyld (på thai) da hun masserede min arm. Jeg bevarede rejsningen og begynde at fugte på spidsen -mere og mere... Jeg var glad for endelig at komme om på maven. Damen var meget professionel hele vejen igennem. Men min pik lå ned af mit venstre lår -så hun kom godtnok til lige at klemme en gang eller 2... -så det blev nærmest 2 stive klokketimer -vi have nærmest ikke talt sammen -så da jeg fik den afsluttende hoved massage -liggende på ryggen igen med en pude på hendes lår -bøjede jeg mine ben -så det ikke så så voldsomt ud -mine bukser var våde og min pik forsat stiv inden under. Så var det hun forslog oliemassage (kl. var over 21) men jeg var frisk på forslaget -dog måtte jeg lige ud og lade vandet først -i mens hun riggede et nyt leje til -og nu blev gardinerne lukket godt til med klemmer hele vejen rundt... -jeg blev da meget spændt på, hvad der nu skulle ske -jeg lagde mig på maven (som sædvanligt ved oilemassage) -og hun startede stille og rolig og kraftfuldt ud -med ryggen, arme og ned efter -balderne og lår fik en ordentlig tur -med max power (lige som jeg elsker) -pikkemand tog sig en tiltrængt lur -så da hun gik i gang med benene -lå han bare helt slap langs mit lår... -hun strejfede lige spisen et par gange ved et tilfælde måske -så han vågnede op og blev halvfed -det tog hun åbenbart som et tegn på han skulle holdes der -da hun lige tjekkede igen flere gange under resten af massagen... -da jeg vende mig om kunne jeg høre en svag stønende/klynken fra madrassen ved siden af (men gardin i mellem) jeg ignorerede det -men det blev mere intens -og jeg pegede på gardinet og så spørgende på min massagedame -men hun smilte bare (med mundbind) mutter var i gang med hendes faste natkunde, som kommer næsten hver dag inden de lukker... (fik jeg senere fortalt -en middelalderlig kvinde, som savner sin mand der er sømand) min massage dame var i gang med benene og var flink med olien -op ad lår, hofter mm. -pludselig tog hun om min pik med et fast greb -og kørte frem og tilbage i et stille og rolig tempo -det var lidt syret -da hende ved siden af stønnede samtidigt -og jeg var virkelig tændt -olien gør virkelig noget -så det bliver rigtig lækkert -og jeg holdte da helle ikke længe, inden jeg plaskede ud over mig selv -som hun synes var rigtig sjov -jeg blev grundigt tørret af med et lille håndklæde -og så et stort til at tag det værste olie... Det var som om det var det mest naturlige i verden for hende når man får olie massage -hun var meget omhyggelig og gjorde alt til perfektion;-) (ikke som i dk. hvor man nærmest bliver smidt ud, så snart man er kommet) Det viste sig hun var rimelig til engelsk -og vi lavede en aftale om næste dags aften -skulle vi gå en tur... Men hun gad ikke rigtig at gå -og spurgte efter hvor mit hotel var -det gik hurtigt -og hun ville det hele -og jaah hvorfor ikke -men hun klagede over jeg var for stor til hende -men hun satte sig alligevel på mig og red en tur -det var sgu fedt -da hun blev træt af det -lagde hun sig og sagde kom -så jeg sprang på og gav hende en tur helt i bund -og hun stønnede vildt -men skubbede mig pludselig af -og strøg ud og kastede op -det var sgu ufedt -og jeg tog mit tøj på -hun sagde at hun havde problemer nogen gange efter hun havde spist. Jeg var sgu lidt mismodig efter det -og jeg stoppede helt med at se hende -selv om hun kontaktede mig hele tiden... Men det er bare med at komme videre -"det er mange fisk i vandet" som man siger;-)

Har ingen link el. adr. men ikke langt fra Khaosan road. jeg kan bedst lide de små steder -væk fra turiststederne (khaosan road) det er så mange der presser og snyder dig, hvis de kan komme afsted med det! Og man ved aldrig hvad der venter -er totalt nysgerrig og på opdagelse hver dag;-)          

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...