Hop til indhold

Turen går til Budapest.

Featured Replies

Skrevet

Som overskriften antyder, skal jeg i den nærmeste fremtid en tur til Budapest. Jeg har aldrig været der før. Og vil derfor hører om der var en hjælpende sjæl eller flere herinde der kunne hjælpe mig med nogen gode steder at opsøge?

Skrevet

Gør dig selv en tjeneste og undersøg alt nøje, der er seriøst mange "fælder", både klubber og på gaden. Hellere undgå blaclistede steder og tag ikke med kvinden :rolleyes:

Skrevet
  • Author
RazzBessh skrev, for 5 timer siden:

Gør dig selv en tjeneste og undersøg alt nøje, der er seriøst mange "fælder", både klubber og på gaden. Hellere undgå blaclistede steder og tag ikke med kvinden :rolleyes:

Har du nogen navne på nogen, af de steder man bør undgå? 
Eller endnu bedre, navnene på nogen af de steder man bestemt ikke burde undgå?

Skrevet

Kan anbefale:

www.rosszlanyok.hu

Masser af dejlige GP’er!

Skrevet

Nogen der ved hvilket hoteller der er ligeglade om man har besøg med på værelset? 

Skrevet

Jeg kan anbefale Marylin Strip bar. Pigerne er ikke til noget yderlige, men det er et godt og sikkert sted, der er til at betale

Skrevet
  • Author
Bababush skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan anbefale Marylin Strip bar. Pigerne er ikke til noget yderlige, men det er et godt og sikkert sted, der er til at betale

Kan du anbefale nogen steder hvor pigerne er til noget yderligere?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.