Hop til indhold
Onslow

Mella

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Næ Onslowwww, du bliver den første der skriver en lille anmeldelse, ikk? :D

Hun ser meget lækker ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Onslow, jeg har på fornemmelsen - og har vist luftet det før - at det er en og samme sorte pige der bruger falske billeder og forskellige navne. Fordi jeg kan simpelt hen ikke forstå, at man kan møde så mange forskellige sorte piger på private adresser i Vejle.

Hende der dækker sig bag annoncen - ved snart ikke hvilket navn jeg skal bruge - er egentligt god nok. En sådan lidt på det jævne oplevelse med en pige fra Kenya.

Ingen gentagelsesfare herfra.

Prøver du til - ønskes der god fornøjelse. Måske du kan opklare mysteriet om de mange lækre sorte piger i Vejle. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig Gaffer's vurdering. Har selv været på adressen hele tre gange. Anden gang var det faktisk den pige der også var afbilledet, og det var også klart den bedste oplevelse. Sidste gang var her i sommer, hvor det var "Suzy" jeg ville besøge. Da jeg ankom til adressen var det en stor Trunte der tog i mod. Jeg sagde at det ikke var hende på billedet, men det sagde hun at det var og så sagde jeg nej tak og ville gå. Hun sagde så "one minute" og hentede en slank ung pige, der heller ikke var hende på billedet. Hun var så rimelig lækker så jeg tog hende. Ikke nogen stor oplevelse/indlevelse fra hendes side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...