Onslow 15848 Skrevet 15. September, 2013 Er der nogen, der har nogle erfaringer med denne chokobabe? Hun lyder sød i telefonen, men virkede lidt træt, da jeg snakkede med hende. http://www.voksenlisten.dk/melly/Galleri?id=10069 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 15. September, 2013 Ikke sært, hvis hun lyder træt. Hun har jo døgnåbent ugens syv dage! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. September, 2013 Næ Onslowwww, du bliver den første der skriver en lille anmeldelse, ikk? Hun ser meget lækker ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 32 Skrevet 15. September, 2013 Enig, fyr den af og skriv om den lille chokolade tøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 15. September, 2013 Onslow, jeg har på fornemmelsen - og har vist luftet det før - at det er en og samme sorte pige der bruger falske billeder og forskellige navne. Fordi jeg kan simpelt hen ikke forstå, at man kan møde så mange forskellige sorte piger på private adresser i Vejle. Hende der dækker sig bag annoncen - ved snart ikke hvilket navn jeg skal bruge - er egentligt god nok. En sådan lidt på det jævne oplevelse med en pige fra Kenya. Ingen gentagelsesfare herfra. Prøver du til - ønskes der god fornøjelse. Måske du kan opklare mysteriet om de mange lækre sorte piger i Vejle. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydeka'l 18 Skrevet 17. September, 2013 Kan kun tilslutte mig Gaffer's vurdering. Har selv været på adressen hele tre gange. Anden gang var det faktisk den pige der også var afbilledet, og det var også klart den bedste oplevelse. Sidste gang var her i sommer, hvor det var "Suzy" jeg ville besøge. Da jeg ankom til adressen var det en stor Trunte der tog i mod. Jeg sagde at det ikke var hende på billedet, men det sagde hun at det var og så sagde jeg nej tak og ville gå. Hun sagde så "one minute" og hentede en slank ung pige, der heller ikke var hende på billedet. Hun var så rimelig lækker så jeg tog hende. Ikke nogen stor oplevelse/indlevelse fra hendes side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 17. September, 2013 Oven på jeres venlige tilbagemeldinger tror jeg, at jeg trækker følehornene til mig.:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg