Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ikke sært, hvis hun lyder træt. Hun har jo døgnåbent ugens syv dage!

Skrevet

Næ Onslowwww, du bliver den første der skriver en lille anmeldelse, ikk? :D

Hun ser meget lækker ud.

Skrevet

Onslow, jeg har på fornemmelsen - og har vist luftet det før - at det er en og samme sorte pige der bruger falske billeder og forskellige navne. Fordi jeg kan simpelt hen ikke forstå, at man kan møde så mange forskellige sorte piger på private adresser i Vejle.

Hende der dækker sig bag annoncen - ved snart ikke hvilket navn jeg skal bruge - er egentligt god nok. En sådan lidt på det jævne oplevelse med en pige fra Kenya.

Ingen gentagelsesfare herfra.

Prøver du til - ønskes der god fornøjelse. Måske du kan opklare mysteriet om de mange lækre sorte piger i Vejle. :lol:

Skrevet

Kan kun tilslutte mig Gaffer's vurdering. Har selv været på adressen hele tre gange. Anden gang var det faktisk den pige der også var afbilledet, og det var også klart den bedste oplevelse. Sidste gang var her i sommer, hvor det var "Suzy" jeg ville besøge. Da jeg ankom til adressen var det en stor Trunte der tog i mod. Jeg sagde at det ikke var hende på billedet, men det sagde hun at det var og så sagde jeg nej tak og ville gå. Hun sagde så "one minute" og hentede en slank ung pige, der heller ikke var hende på billedet. Hun var så rimelig lækker så jeg tog hende. Ikke nogen stor oplevelse/indlevelse fra hendes side.

Skrevet
  • Author

Oven på jeres venlige tilbagemeldinger tror jeg, at jeg trækker følehornene til mig.:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.