Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

nogen der har erfaring med Pennie i Tåstrup, har ikke et link, har kun set et billede af hende engang, og sntes hun så vild fræk ud

• 5 weeks later...
Skrevet
  • Author

tak for svar, det er ikke hende på billederne

Skrevet
pkblw skrev, for 13 timer siden:

Pennie er mutter hos Taastrup men er ikke på billederne for tiden. Der er næppe tvivl om ar det er hende du mener.

Skrevet
  • Author

tak, snes jeg har set billeder af hende engang

Skrevet
pkblw skrev, for 2 timer siden:

tak, snes jeg har set billeder af hende engang

Det har du sikkert også, men nu jeg tænker over det er det et stykke tid siden jeg har set hendes billeder sidst. Hun er en stor pige, hvis det leder på sporet-

Skrevet
  • Author

det er lige hende jeg søger efter.

Skrevet

Jeg har prøvet Pennie for nogen år siden. Hun er en stor pige, men desværre ikke specielt berøringsvenlig og ikke meget engagement...til trods for prisen. Der er andre piger med sul på sidebenene, hvor der er skruet max op for sanseligheden.. f.eks. Dala.

Skrevet
TaunusDK skrev, for 5 timer siden:

Jeg har prøvet Pennie for nogen år siden. Hun er en stor pige, men desværre ikke specielt berøringsvenlig og ikke meget engagement...til trods for prisen. Der er andre piger med sul på sidebenene, hvor der er skruet max op for sanseligheden.. f.eks. Dala.

Helt enig. Pennie er mest til at tjene penge og det er hun så også god til. Ville også vælge en anden, hvis det er en lidt stor pige med sul på kroppen du søger. Ud over Dala er der ofte lidt buttede piger på Jyllingevej i Rødovre, tæt på det gule hus. 

Skrevet
pkblw skrev, den 5.4.2022 at 20:48:

Der ligger et par gamle anmeldelser af hende herinde, lidt sløje, hun virker for mig som doven og det er ærgerligt for hendes egen forretning 

Har sendt dig en PB  

Skrevet
  • Author

tak til alle for svar og meninger, venter nok på at der måske kommer lidt bedre anmeldeser om hende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.