Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Nu flygter russerne fra Rusland

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Når man ser på hvilke firmaer der har forladt Rusland, er der et som rammer meget hårdt. Hvis jeg var borger der, så flygtede jeg lige med det samme, hvordan skal jeg få min fritid til at gå, hvis jeg ikke havde den mulighed. :D.

Har du gættet det, ellers kig på din egen browser historik, jeg er sikker på at du har været inde på den side, samt har flere film liggende i fortrukne adresser, det har jeg må jeg indrømme.

61997E52-1012-443B-B186-293D1052E356.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må nok være enten portnhub eller You-tube, men jeg har spekuleret på, hvad russerne ville gøre, hvis 1 mio Ukraninere flygtede til Rusland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Det må nok være enten portnhub eller You-tube, men jeg har spekuleret på, hvad russerne ville gøre, hvis 1 mio Ukraninere flygtede til Rusland?

Ja de burde da være velkommen, da de to lande IKKE er i krig, men Rusland er der bare for at hjælpe. Puha nu brugte jeg et forbudt ord, man må ikke sige krig. :wacko: 

Hvilken en af de to muligheder vil du kunne undvære ? :lol:  Jeg ved godt hvor jeg har brugt mest tid. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tro at russerne gerne tager imod de flygtninge fra Ukraine, som forlader ladet på trods af russernes humanitære indsats i de sydøstlige regioner, som lider under det ukrainske regimes etniske udrensning af det russiske mindretal. 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 3 timer siden:

Når man ser på hvilke firmaer der har forladt Rusland, er der et som rammer meget hårdt. Hvis jeg var borger der, så flygtede jeg lige med det samme, hvordan skal jeg få min fritid til at gå, hvis jeg ikke havde den mulighed. :D.

Har du gættet det, ellers kig på din egen browser historik, jeg er sikker på at du har været inde på den side, samt har flere film liggende i fortrukne adresser, det har jeg må jeg indrømme.

Man kan stadig skrive "Russian" i søgefeltet, så de har ikke fjernet filmene ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Julius skrev, for 2 minutter siden:

Man kan stadig skrive "Russian" i søgefeltet, så de har ikke fjernet filmene ;)

Jeg har boykottet søge emnet “russian”.
Hold da op hvor er det godt at det ikke var “asian”, så var jeg ilde stedt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...