Mand34Horsens 207 Skrevet 5. Marts, 2022 (edited) Besøgte hende her; https://annoncelight.dk/showad/328587 pas på med hende billederne + video er falske, hun er MINST 50 kg tungere og det er minst. Hun er nu fed og ret ulækker, hendes bryster er falske med store ar ned af dem, det er virkelig ikke pænt. Hun siger hun tilbyder kys, superfransk mm. Det er alt sammen løgn, når hun har fået penge er hun ikke til en eneste af de ting der står i annoncen. Jeg betalte for 30 min men fik 15 min. Intet ved hende er godt. Hun er tyk, brysterne ligner noget en eller anden der aldrig før har laver bryster har lavet, hun lyver om service og hun snyder med tiden. Kan ikke sige det pænt, hold her væk fra hende. Redigeret 5. Marts, 2022 af Mand34Horsens 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 5. Marts, 2022 Hvis du tar hen til den lækkermås, og bliver modtaget af en gammel fed kælling, hvor ved du så fra at hun ville snyde dig hvis du havde givet hende penge??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 5. Marts, 2022 (edited) 1. Ingen ide om hvad du skriver, kan simpelthen ikke forstå dine sætninger. Det er snyd fordi hun tager penge for noget hun ikke overholder (tid, ydelser, falske billeder) 2. Hun er på ingen måde lækker, hun er som sagt fed og ret klam. 3. Som altid er det op til en selv hvis man til teste det, jeg har hermed advaret jer. Gør med det hvad i vil. Men står 100% inden for alt hvad jeg skriver. Redigeret 5. Marts, 2022 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 5. Marts, 2022 Mand34Horsens skrev, for 2 timer siden: 2. Hun er på ingen måde lækker, hun er som sagt fed og ret klam. Så er jeg overbevist om du drejede rundt på hælen og gik igen ? Mand34Horsens skrev, for 2 timer siden: Det er snyd fordi hun tager penge for noget hun ikke overholder (tid, ydelser, falske billeder) Ja, det med billederne kunne du jo se, - men hvordan ved du det med tid / ydelser, - du gav vel ikke en "fed, ret klam og ulækker," kvinde penge...??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 5. Marts, 2022 Jov jeg betalte for sex. Tjeck hvilket forum du er på. For nemhedens skyld vil du så ikke læse indlægget igen, virker til at du alene har spørgsmål der er besvaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 6. Marts, 2022 Mand34Horsens skrev, for 17 timer siden: Besøgte hende her; https://annoncelight.dk/showad/328587 pas på med hende billederne + video er falske, hun er MINST 50 kg tungere og det er minst. Hun er nu fed og ret ulækker, hendes bryster er falske med store ar ned af dem, det er virkelig ikke pænt. Hun siger hun tilbyder kys, superfransk mm. Det er alt sammen løgn, når hun har fået penge er hun ikke til en eneste af de ting der står i annoncen. Jeg betalte for 30 min men fik 15 min. Intet ved hende er godt. Hun er tyk, brysterne ligner noget en eller anden der aldrig før har laver bryster har lavet, hun lyver om service og hun snyder med tiden. Kan ikke sige det pænt, hold her væk fra hende. Hvorfor gik du ikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 6. Marts, 2022 (edited) Fordi jeg var liderlig. Hvad sker for de spørgsmål her. Redigeret 6. Marts, 2022 af Mand34Horsens 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 6. Marts, 2022 Mand34Horsens skrev, for 18 timer siden: Jeg betalte for 30 min men fik 15 min. Tror den her lille kommentar bliver overset da den er så overraskende.. Det må du undskylde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Per lille mand Skrevet 6. Marts, 2022 Mand34Horsens skrev, for 22 timer siden: Besøgte hende her; https://annoncelight.dk/showad/328587 pas på med hende billederne + video er falske, hun er MINST 50 kg tungere og det er minst. Hun er nu fed og ret ulækker, hendes bryster er falske med store ar ned af dem, det er virkelig ikke pænt. Hun siger hun tilbyder kys, superfransk mm. Det er alt sammen løgn, når hun har fået penge er hun ikke til en eneste af de ting der står i annoncen. Jeg betalte for 30 min men fik 15 min. Intet ved hende er godt. Hun er tyk, brysterne ligner noget en eller anden der aldrig før har laver bryster har lavet, hun lyver om service og hun snyder med tiden. Kan ikke sige det pænt, hold her væk fra hende. Hejsa, du skal da ikke skrive hun er tyk og ulækker, de er da ikke pæne udtalelser du laver mod den kvinde, urespektløst. Go søndag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vejle manden 8 Skrevet 6. Marts, 2022 Per lille mand skrev, for 19 minutter siden: Hejsa, du skal da ikke skrive hun er tyk og ulækker, de er da ikke pæne udtalelser du laver mod den kvinde, urespektløst. Go søndag. Enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 6. Marts, 2022 (edited) Milner skrev, for 4 timer siden: Tror den her lille kommentar bliver overset da den er så overraskende.. Det må du undskylde Det er helt i orden, du må også skrive lige hvad du vil. Men ingen grund til at formulere det som et spørgsmål hvis det er en mening. Det var det jeg mente. Som fx dem der synes mit sprog er dårlig, over mig. Står 100% ved hun er fed og ulækker dog, hvilket jeg synes er vigtig at få med når hun lyver både i video og billeder. Redigeret 6. Marts, 2022 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John41 Skrevet 6. Marts, 2022 Mand34Horsens skrev, for 11 minutter siden: Det er helt i orden, du må også skrive lige hvad du vil. Men ingen grund til at formulere det som et spørgsmål hvis det er en mening. Det var det jeg mente. Som fx dem der synes mit sprog er dårlig, over mig. Står 100% ved hun er fed og ulækker dog, hvilket jeg synes er vigtig at få med når hun lyver både i video og billeder. Tak for din advarsel med falske billeder. Jeg stiller mig i køen sammen med dem, der ikke kan forstå du kalder hende fed og ulækker.. Hvis du VIRKELIG mener hun er fed og ulækker, forstår jeg simpelthen ikke, at du ikke vendte dig og gik? . Det er jo det sammen som hvis nogen kalder dig dum, tung, fatsvag og helt uden pli. Og det tror jeg bestemt IKKE du er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 6. Marts, 2022 Suk, tillad mig at svare i form af en video. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Black Pipelayer 8 Skrevet 7. Marts, 2022 Var også et smut forbi på Viby-adressen (man kunne jo være heldig). Blev modtaget at en stor overvægtig kvinde, som ikke kunne ret mange ord på engelsk. Jeg spurgte hende om hun syntes, det er ok at bruge falske billeder/video. Hun slog ud med armene. Jeg gentog mit spørgsmål hvorefter vendte om på hælene og gik min vej. Så til alle jer, der bliver fristet af den smukke pige på billederne - I bliver skuffede God dag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 240 Skrevet 7. Marts, 2022 Er bange for at slå ud med armene betyder, hun ikke selv kører showet, men har nogle til det, som gør hun kun får en lille procentdel af provenuet selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1119 Skrevet 7. Marts, 2022 Le fiss'carl skrev, for 46 minutter siden: Er bange for at slå ud med armene betyder, hun ikke selv kører showet, men har nogle til det, som gør hun kun får en lille procentdel af provenuet selv Vild deduktion, medmindre selvfølgelig at du har indgående kendskab til stedet. Der er andre eksempler, hvor det, at slå ud med armene i ovennævnte situation, simpelthen betyder: "Jeg er en stor, fed fusker, og går den, så går den" 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 136 Skrevet 8. Marts, 2022 Mand34Horsens skrev, den 5.3.2022 at 17:18: Besøgte hende her; https://annoncelight.dk/showad/328587 pas på med hende billederne + video er falske, hun er MINST 50 kg tungere og det er minst. Hun er nu fed og ret ulækker, hendes bryster er falske med store ar ned af dem, det er virkelig ikke pænt. Hun siger hun tilbyder kys, superfransk mm. Det er alt sammen løgn, når hun har fået penge er hun ikke til en eneste af de ting der står i annoncen. Jeg betalte for 30 min men fik 15 min. Intet ved hende er godt. Hun er tyk, brysterne ligner noget en eller anden der aldrig før har laver bryster har lavet, hun lyver om service og hun snyder med tiden. Kan ikke sige det pænt, hold her væk fra hende. Hvis hun snyder er hun ulækker... Intet andet Tak for advarslen, jeg havde selv overvejet at besøge hende. Det kommer så ikke til at ske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg