Hop til indhold

Recommended Posts

Når nu så mange gerne vil have kunder -kl. var kun 9 om morgen -men de stod der allerede pigerne uden for deres massage butik -og råbte alt muligt indbydende -så man nærmest ikke kunne gå forbi dem -men denne dag som i øvrigt var min sidste dag i thailand -var jeg målrettet -det skulle være fodmassage -da mine fødder trængte noget så grusomt til opmærksomhed. Jeg viste jo godt at de pir der solgt alt andet end fodmassage -men alligevel spurgte jeg den første jeg mødte -om de gav det -"beklager denne ydelse har vi ikke på menuen" var det flere der sagde på vejen -men efter de første 3-4 afslag -var der en pige der bed på -hun var i midten af 30erne og havde cowboybukser, og en alt for lille top på til hendes store bryster -hun fortalte mig det var flere år siden hun havde givet fodmassage -men det var ikke noget problem -da hun slet ikke havde glemt hvordan det skal gøres;-) hun fortalte mig om sit arbejde og sit liv -hun havde været gift med en muslim i 12år og havde født 3 børn -han gad ikke at lavede noget -og de havde været meget fattige -men det gjorde hende ikke noget, da de jo havde kærligheden til hinanden og børnene -det viste sig dog at manden var utro -og de blev derfor skilt for ca. 3 år siden -hun var meget ulykkelig den første tid -og tænkte på sit hjerte og alle de følelser hun troede var dyrebare og helt speciel i deres ægteskab. Men hun tog fejl og havde konkluderede "Man kan godt leve uden følelser" 

Pigen var meget underholden og sexet -og spillede et spil med mine fødder som om mine tær var 10 pikke hun suttede og skulle holde liv i -hun var buttet og forsøgte at skjule sin mave det lå som en tyk pølse over de stramme bukser og under de store bryster, med en trøje hun tog rundt om sig -men det lykkes ikke særligt godt -da hun dansede og hele tiden var i bevægelse -og jeg sagde da også til hende, at hun bare skulle lade trøjen være -da jeg godt kunne lide, hvad jeg så... -hendes bryster hoppede rundt i mens hun sendte mig hede blikke -og fortalte mig om hendes store sexlyst og, hvad hendes kunder -kunne finde på og havde af ønsker... Hun var så sexet og så sprudlende, og havde den helt rigtige humor -og jeg er aldrig blevet underholdt så vildt sjovt og sexet før med tøj på... Desværre -havde jeg kun den time jeg fik fodmassage i -og skulle flyve hjem samme dag. Men jeg var så tændt og klar til at gå med hende op på første salen og gennem kneppe hende som hun havde fortalt mig hun kunne lide det;-)

Det er sådanne oplevelser det gør man føler sig som en mand og i live -og alligevel er jeg eftertænksom over alt det hun gav, og fortalte om sig selv på blot 1 time... -flueknepper/analysere som jeg jo også er -vare det nok en rum tid inden jeg slipper hende i mine tanker...     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...